uposledzenie umyslowe

1. Data: 2005-08-21 11:34:29

Temat: uposledzenie umyslowe
Od: "Anna" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

zrobilamtest corce lat 11 i wyszedl gorszy niz poprzednio ale nie wiem na
ile gorszy moze ktos to rozszyfruje
skal WISC-II=59 w stosunku do poprzedniego badania nastapil dalszy spadek
ogolnych zdolnosci intelektualnych corki,szczegolnie w zakresie myslenia
praktycznego wykonawczego poprzedni wynik II cz=75 aktualnie Iicz=62
i mam pytanie,czy to jest na granicy umiarkowanego uposledzenia czy nie i
jesli ktos wie jakie sa skale z gory dziekuje anka

2. Data: 2005-08-22 09:45:31

Temat: Re: uposledzenie umyslowe
Od: "hemoroid" <h...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
nie i
> jesli ktos wie jakie sa skale z gory dziekuje anka

chyba ma to po mamusi...

3. Data: 2005-08-22 17:55:14

Od: Siakotako <S...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> chyba ma to po mamusi...

Ale jestes dowciapny/a...

Re: Mpemba paradoks
Psychologia naukowa a taplanie się w bagnie humanistyki
z czego wynika bycie złośnikiem?
ARACHNOFOBIA
Najkrwawsza Niedziela, 11 lipca 1943 roku