uraz żeber

1. Data: 2006-01-10 10:17:08

Temat: uraz żeber
Od: "Agnieszka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

moja koleżanka ma astmę oskrzelową. upadła w paracy i teraz cierpi na bóle
chyba 5 żebra,który znajduje się po prawej stronie zaraz pod piersią. miejsce
to jest podpuchnięte, ciężko jej się oddycha, ma drgawki i jej ruchy są
ograniczone. nie może wykonywać gwałtownych ruchów. obawiam się,że to żebro
może być złamane, ponieważ mówi,że coś ją kuje w środku.mam takie pytanie do
lekarz: co mogę w tej sytuacji zrobić?boje się,że może dostać ataku astmy i to
może się wtedy źle skończyć,bo ból będzie potężniejszy.w jaki sposób namówić ją
na wizytę u lekarza?