urlop_z_malym_dzieckiem

1. Data: 2010-04-13 05:57:01

Temat: urlop_z_malym_dzieckiem
Od: "IP" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Średnio pytanie na tą grupę, ale zaryzykuję....
Mam dziecko 1.5 roku....
Planuję na urlop - albo w czerwcu nad morze (Dziwnów), albo w lipcu w
Pieniny (Szczawnica).
Co lepsze dla dziecka ?
Nad morzem jod.. ale np ja osobiście będąc nad morzem nie bardzo odczuwam
jakieś "polepszenie w oddychaniu" itp... natomiast w górach owszem -
zaskakująco.. mimo to sobiscie latem dla mnie tylko morze i nie ma
dyskusji...
Ale to nie o mnie chodzi tylko o dziecko....

2. Data: 2010-04-13 14:15:37

Temat: Re: urlop_z_malym_dzieckiem
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dyskusji...
> Ale to nie o mnie chodzi tylko o dziecko....

Aby poczuc jod trzeba spedzac nad morzem wiecej niz miesiąc i to
regularnie szczegolnie jesienia gdzie podczas wiatrów jest jodu najwięcej.
co dla dziecka wdg. mnie bez róznicy pytanie co jest wieksza atrakcja
morze i gigantyczna piaskownica czy góry ?

Dla mnie odpowiedz jest jasna jak piwko ktore mozna przyjąc podczas gdy
dziecko bawi sie obok siedząc w piachu nad brzegiem morza.;)
p.

3. Data: 2010-04-18 11:07:30

Od: MAG <m...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik pamana napisał:

> Aby poczuc jod trzeba spedzac nad morzem wiecej niz miesiąc i to
> regularnie szczegolnie jesienia gdzie podczas wiatrów jest jodu najwięcej.

Nie prawda. Są takie egzemplarze, którym od ręki np. katarek przechodzi.
Inna sprawa długotrwałe skutki. Ale nawet parę dni dobrze zrobi jak się
podleczy to, co w "normalnych" warunkach długo się utrzymywało.

Nie o Ciebie Pamano chodzi tylko o dziecko... No nie zupełnie. Bo kto
będzie tego malucha targał pod górę jak się zmęczy? :-)

Aha, chodzenie po piachu dobrze robi początkujących piechurom (w sensie,
że mogą sobie ostro poćwiczyć nie bacząc na zgubne skutki glebnięcia) :-)

Pozdrawiam,
MAG

Jak mierzyć ciśnienie ciśnieniomierzem?
ospa wietrzna
Re: Jak mierzyć ciśnienie ciśnieniomierzem?
Re: ospa wietrzna
Re: ospa wietrzna