uroda kandydatek na miss

1. Data: 2006-02-22 13:00:58

Temat: uroda kandydatek na miss
Od: "Oriano" <o...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witka,

wlasnie przegladam sobie galerie fotek kandydatek na Miss Polonia i zadna mi
sie nie podoba. Czy to ze mna cos nie tak, czy moze one sa po prostu
sredniej urody? Jak wy myslicie? Jak oceniacie ich urode???

Link do galerii:

http://www.panorama.media.pl/modules.php?name=copper
mine&file=thumbnails&alb
um=125

(uwaga az 5 podstron!)

1. Data: 2006-02-22 13:03:53

Temat: Re: uroda kandydatek na miss
Od: "Oriano" <o...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcz raz link, bo chyba cos nie tak sie zlamalo w poprzednim:

http://www.panorama.media.pl/modules.php?name=copper
mine&file=thumbnails&album=125

jakby nadal nie dzialalo, to wejdzcie na www.panorama.media.pl i tam szukajce galerii
miss ;)

1. Data: 2006-02-22 13:11:52

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oriano napisał(a):
> [...]
> sie nie podoba. Czy to ze mna cos nie tak, czy moze one sa po prostu
> sredniej urody? Jak wy myslicie? Jak oceniacie ich urode???

Dziewczyny jak dziewczyny, ale zdjecia sa fatalne. Wygladaja jak zwykla
amatorszczyzna do domowego albumu. Nikt tym dziewczynom nie powiedzial
jak sie ubrac i jak siedziec, zeby wygladalo ladnie na zdjeciu? I nie
bylo innego miejsca niz smetne krzeselko i szkolna lawka?

th

1. Data: 2006-02-22 13:43:53

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oriano wrote:
> [...]
> zadna mi sie nie podoba. Czy to ze mna cos nie tak, czy moze one sa
> po prostu sredniej urody? Jak wy myslicie? Jak oceniacie ich urode???

Niestety masz racje. Jedynie Korczak Dorota jakos zwrocila na siebie moja
uwage. A komentarz pod jej zdjeciem brzmi:
" nio musze przyznac nie ses najgorszaz tych wszystkich dziwolagów masz
szanse...!!! "

Zazula

1. Data: 2006-02-22 14:13:15

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oriano" napisał w wiadomości
> wlasnie przegladam sobie galerie fotek kandydatek na Miss Polonia i zadna
mi
> sie nie podoba. Czy to ze mna cos nie tak, czy moze one sa po prostu

Się czepiacie - każdą by można ładnie zrobić. Chociaż fakt, niektóre mają
miny jakby kaca leczyły:) No i skąd ta dziwna moda na robienie przedziałków
tuz nad uchem po to, żeby sobie strzelić zaczes przez pół głowy?

pzdr,
Aga

1. Data: 2006-02-22 14:24:12

Od: "digital.pl" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

rzeczywiscie dziewczyny wygladaja jakby sciagnieto je na sesje prosto z
calonocnej imprezy :)
przy wzmozonej pracy wizazystki i fryzjera z kilku daloby sie cos zrobic
jakosc zdjec i podejscie do sesji fotograficznej wogole przemilcze, paskudny
żółty zafarb, te krzeselka i lawki, pseudo parkiet... fuj...

1. Data: 2006-02-22 17:10:02

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zazula" <z...@W...pl> napisał w wiadomości
> Niestety masz racje. Jedynie Korczak Dorota jakos zwrocila na siebie moja
> uwage.

A mi po bliższym przyjrzeniu się zaczęło się bardzo podobać coś w buzi Olgi
Dzierla/i (?). Strasznie sympatycznie wygląda.
Ja myślę, że większość tych dziewczyn do konkursu wymaga po prostu porządnego
"zrobienia", a zwłaszcza ta pani:
http://tiny.pl/mdss
Zrobiło mi się jej żal kiedy oglądałam zdjęcia:)

Kaśka

1. Data: 2006-02-22 17:46:25

Od: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> Ja myślę, że większość tych dziewczyn do konkursu wymaga po prostu
> porządnego "zrobienia", a zwłaszcza ta pani:
> http://tiny.pl/mdss
> Zrobiło mi się jej żal kiedy oglądałam zdjęcia:)

Ale ale- włosy ma najładniejsze, naturalne i takie do pozazdroszczenia- nie
wyprasowane, przylizane i obcięte na jedną modłę. A popatrzcie na
komentarze. Czyli- naprawdę "ideałem" piękna jest teraz Paris Hilton-
blondi, solarium i siano w głowie...

Agata, z kręconymi i nietrędi włosami. I nie będę się przylizywać!

1. Data: 2006-02-22 17:56:00

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> napisał w wiadomości
> Ale ale- włosy ma najładniejsze, naturalne i takie do pozazdroszczenia- nie
> wyprasowane, przylizane i obcięte na jedną modłę.

Chodziło mi raczej o ubranie. Chyba dużo nim zepsuła.
Fakt, włosy robią wrażenie:)

Kaśka

1. Data: 2006-02-22 18:21:06

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agatek napisał(a):

> Czyli- naprawdę "ideałem" piękna jest teraz Paris Hilton-
> blondi, solarium i siano w głowie...

Ale Paris jest potwornie brzydka :) Widac wlasnie na niej ile moze dac
fachowy makijaz i fryzura.

th

Ludzka naiwność nie zna granic
Jaki jest dobry krem przeciwzmarszczkowy?
masaż Poznań
[Kraków] szukam fryzjera, który czesze w domu
Depilacja laserowa