ustawa o oswiacie

1. Data: 2003-09-15 14:05:20

Temat: ustawa o oswiacie
Od: "maciej" <f...@w...pl [antyspam]> szukaj wiadomości tego autora

Szukam znowelizowanej ustawy o oświacie. Znalazłem ustawe o zmianie ustawy,
gdzie można przeczytać zmiany. I prośba: jest gdzieś tekst ujednolicony,
tzn. tekst całej zmienionej ustawy? Jeśli tak to będę niezmiernie wdzięczny
za linka.

maciej

2. Data: 2003-09-16 08:02:53

Temat: Re: ustawa o oswiacie
Od: "RomanG" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

maciej <f...@w...pl [antyspam]> napisał(a):

> [...]
> tzn. tekst całej zmienionej ustawy? Jeśli tak to będę niezmiernie wdzięczny

Wszystkie akty prawa oświatowego i nie tylko, w tym Ustawę o systemie oświaty
znajdziesz tu:
http://prawo.vulcan.pl/ipwo.html
User: ipwo
Login: ipwo

3. Data: 2003-09-16 12:57:58

Od: "maciej" <f...@w...pl [antyspam]> szukaj wiadomości tego autora

RomanG napisał w wiadomości news:bk6g3d$at5$1@inews.gazeta.pl...

> Wszystkie akty prawa oświatowego i nie tylko, w tym Ustawę o systemie
> [...]

Przyda się niewątpliwie, dziękuje.
Ale wracając do ustawy, tam też mają stary tekst i projekt zmian. A tekstu
ujednoliconego nie ma (nie widzę?). Ukazał się w ogóle takowy?

maciej

4. Data: 2003-09-24 21:27:01

Od: "Alexander" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szukam znowelizowanej ustawy o oświacie. będę niezmiernie wdzięczny
> za linka.
>
> maciej
a moze na www.menis.org.pl

zostać nauczycielem geografii
WWW.AOKZAK.EDU.PL
hiszpański korepetycje
COLLEGIUM CIVITAS-studia podyplomowe-co o nich sądzicie?
Dziecko głuchonieme