uszczelnienie szamba

1. Data: 2003-01-15 13:08:35

Temat: uszczelnienie szamba
Od: "pg" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam szambo 4-komorowe wykonane 14lat temu z kręgów betonowych. Poziom wód
gruntowych na mojej działce, szczególnie po opadach, jest wysoki i wówczas
wybija mi woda w rurach kanalizacyjnych w przyziemiu, które znajdują się
poniżej poziomu gruntu. Również szambo wówczas się wypełnia. Sądzę, że
spowodowane jest to nieszczelnością szamba, do którego dostaje się woda
gruntowa. Czy ktoś zna metodę uszczelnienia takiego szamba?
Dziękuję,
PG