uszkodzenie powłoki malarskiej na wannie

1. Data: 2003-10-13 05:01:55

Temat: uszkodzenie powłoki malarskiej na wannie
Od: "Predator" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Post był już zamieszczony na pl.misc.budowanie

Podczas remontu łazienki na sam koniec
spadł mi klucz do nowiutkiej wanny metalowej.
W miejscu uderzenia odpękła farba. Jest
to malutkie uszkodzenie nie wpływające na walory
estetyczne, ale na samym dnie wanny.
Jak to zabezpieczyć aby wanna w tym miejscu
nie skorodowała. Chodzi mi o coś skutecznego
i maksymalnie niewidocznego. Emulsja i
farba akrylowa chyba odpada ze względu na wytrzymałość?
biały lakier samochodowy?
może są jakieś specjalne preparaty do naprawy
takich uszkodzeń.

THX
Pozdrawiam
Darek

1. Data: 2003-10-13 08:16:48

Temat: Re: uszkodzenie powłoki malarskiej na wannie
Od: Michal Kwiatkowski <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Predator wrote:

> może są jakieś specjalne preparaty do naprawy
> takich uszkodzeń.

Tak, są specjane emalie w płynie. Poszukaj w sklepach z farbami.

--
pozdrawiam;
Michał Kwiatkowski

1. Data: 2003-10-13 09:59:25

Od: Krzysztof Wróblewski <k...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

kupilem cos takiego w Obi - mala tubka, 13 zl

1. Data: 2003-10-13 14:50:15

Od: "huck" <d...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krzysztof Wróblewski" <k...@a...wbc.lublin.pl>
napisal w wiadomosci news:3F8A777D.9FB2DD11@avalon.wbc.lublin.pl...
> kupilem cos takiego w Obi - mala tubka, 13 zl
zeby bylo dobrze to musi byc dwsukladnikowy chemoutwardzalny albo
utawrdzalny promieniami UV
huck

test
Dogrzewanie
pralka privileg duo 510S
kredyt na zakup domu na rynku pierwotnym
Czy właściciel lokalu może w bloku otworzyć gabinet lekarski?