uszkodzona roleta, ma ktośpodobną, nie wiem jak naprawić ?

1. Data: 2009-09-06 10:41:32

Temat: uszkodzona roleta, ma ktośpodobną, nie wiem jak naprawić ?
Od: "xXx" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zerwał się sznurek od rolety i nie mogę dojść jak był połączony, tak aby to
działało. Wewnątrz bloczka widać rowek na 2 sznurki i jest metalowa blokada.
Działo to tak że trzeba było pociągnąć na dół aby blokada puściła. Może ma ktoś
podobną roletę i mógłby zrobić zdjęcie z opisem jak ma być poprowadzony sznurek ?

http://img193.imageshack.us/i/roleta.jpg/