uustars.com i moje pytanie :o)

1. Data: 2003-05-28 12:57:13

Temat: uustars.com i moje pytanie :o)
Od: "CooK!" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich robótkowców :o)
Mam takie pytanko, a w zasadzie prośbę. Czy ktoś z szanownego towarzystwa
jest zarejestrowany w uustars.com i wystawił tam ponad 200 komentarzy?
Potrzebuję helpa przy ściągnięciu dwóch schematów, a wystawianie komantarzy
na sztukę dla zdobycia punktów jakoś chyba nie jest fair :o)
Poniżej podaję linki:
http://61.153.231.148/dispbbs.asp?boardID=21&ID=8466
http://61.153.231.148/dispbbs.asp?boardID=21&ID=8463

Czy ktoś mógłby to dla mnie zdobyć???

Za wszelką pomoc WIELKIE dzięki.
Pozdroofka i ściski
--
Kaśka "CooK!" (Wrocław)
_____

1. Data: 2003-05-28 15:55:54

Temat: Re: uustars.com i moje pytanie :o)
Od: "asik \(A. Sikora\)" <a...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "CooK!" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich robótkowców :o)
> Mam takie pytanko, a w zasadzie prośbę. Czy ktoś z szanownego towarzystwa
> jest zarejestrowany w uustars.com i wystawił tam ponad 200 komentarzy?

Wlasnie, a moglby mnie kto oswiecic, o co tu chodzi? Dopiero zaczelam tam
bywac, bo na meilaoidy czuje sie o niebo lepiej i wlasnie zauwazylam, ze do
bardzo wielu schematow nie widze wzorkow. Trzeba sobie na nie zasluzyc???
Poza tym wyczytalam tam, ze nie wolno publikowac gdzie indziej sciagnietych
stamtad wzorow, bo jak zauwaza, to wyklucza IP z bazy danych (czyli jak sie
ma publiczny, to przechlapane). A ogladajac wzorki u nich stwierdzam, ze
wiekszosc z nich pochodzi albo z 7ya albo z meilaoidy. I gdzie tu dziejowa
sprawiedliwosc????
Pozdrawiam was (uustars nie pozdrawiam!!!)
Anka
--
^ ^ # Nie mam czasu, głaszczę kota.#
>* *< a...@s...net.pl
( )_____/ www.solutions.net.pl/~asik
" "

1. Data: 2003-05-28 16:21:48

Od: "CooK!" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wlasnie, a moglby mnie kto oswiecic, o co tu chodzi? Dopiero zaczelam tam
> bywac, bo na meilaoidy czuje sie o niebo lepiej

Ja tez na meilaoidy czuje się dużo lepiej. strona jesta jakas bardzoej
przyjazna dla obcokrajowcow.

wlasnie zauwazylam, ze do
> bardzo wielu schematow nie widze wzorkow. Trzeba sobie na nie zasluzyc???

dokladnie tak. trzeba wystawiac posty i komentarze do innych postow za co
zdobywa sie punkty i wtedy ma sie dostep do sciagniecia plikow

> [...]
> wiekszosc z nich pochodzi albo z 7ya albo z meilaoidy. I gdzie tu dziejowa

O to mnie poprostu cholera wziela (sorki za wyrazy) bo wystawiono tak kilka
schematow ktore ja udostepnilam na meilaoidy. nikt sie nawet nie zapytal czy
moze. wiem ze to udostepnilam, ale szlak mnie trafia o ten ich przypisek.
oni moga a inni nie. cholewcia no !!!!!!!!!!

> (uustars nie pozdrawiam!!!)
Dołączam się pełną piersią do tych niepozdrowien!!!

pozdroofka i ściski
Kaśka "CooK!"

1. Data: 2003-05-28 17:00:08

Od: "Iwetka" <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
do
> bardzo wielu schematow nie widze wzorkow. Trzeba sobie na nie zasluzyc???
Trzeba.

> [...]
> wiekszosc z nich pochodzi albo z 7ya albo z meilaoidy. I gdzie tu dziejowa
No i właśnie mnie wykluczyli, a dopiero teraz wiem za co. Co prawda
przetłumaczyłam sobie ten chiński SMS do mnie, ale i tak jakoś nie wiem, o
co się czepnęli. Nie lubię tych uu... gwiazd prawie jak Tatu... gwiazd :-P

> Pozdrawiam was (uustars nie pozdrawiam!!!)
> Anka
Ja też.
Iw.

1. Data: 2003-05-28 17:34:30

Od: "gjc" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny, czy mozecie przypomniec adres mailaoidy?
Wlasnie kiedy chcialam zabrac sie za przeszukiwanie tej stronki okazalo sie,
ze adresik gdzies sie zapodzial :-(
Z gory dzieki za pomoc.
Pozdrawiam serdecznie. Goska.

1. Data: 2003-05-28 17:57:20

Od: "CooK!" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziewczyny, czy mozecie przypomniec adres mailaoidy?
prosze http://www.meilaodiy.com/bbs/index.asp

Kaśka "CooK!"

P.S.
to co pomoże mi ktoś ściągnąć te schematy z uustars.com??
PLEEEEAAAAAASSSSSSSS!!!!!

1. Data: 2003-05-28 18:25:23

Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny, czy mozecie przypomniec adres mailaoidy?
> Wlasnie kiedy chcialam zabrac sie za przeszukiwanie tej stronki okazalo
> [...]

Na stronę z cross stitch
http://www.meilaodiy.com/bbs/list.asp?boardid=716
Pozdrawiam
Jandulka>

1. Data: 2003-05-28 18:51:05

Od: "gjc" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na stronę z cross stitch
> http://www.meilaodiy.com/bbs/list.asp?boardid=716
> Pozdrawiam
> Jandulka>
>
> --
Dzieki za tak szybka odpowiedz i... pedze buszowac po stronce:-)
Pzdr.
Goska.

1. Data: 2003-05-29 06:27:21

Od: "CooK!" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Pozwolę sobie jeszcze Wam zamarudzić w sprawie ściągania z uustars.com.
Otóż potrzebuje pomocy przy ściągnięciu od nich schematów do obrazków z
serii Newton's Law, a są to "Good Luck" i "Eye on the ball". Są one w dziale
Cross stitch -> Cartoons.
> Poniżej podaję linki (choć jakoś biednie działają)
> [...]

rafia czy sloma na torebki - gdzie we Wroclawiu?
[szydelko] mam filizanke!
Podzielę się z wami dygresją...
frywolitkowa bielizna
UL Radawnica