uwaga: duchy...

1. Data: 2006-11-30 21:38:57

Temat: uwaga: duchy...
Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chorzy ludzie, chore czasy. Szamanka wywyłująca duchy wykłada na
Uniwersytecie.... Luuuudzie...!!! czego ja się jeszcze doczekam???

Pozdrawiam Jurek M.

http://portalwiedzy.onet.pl/4868,11123,1374847,czaso
pisma.html

2. Data: 2007-01-13 17:33:43

Temat: Re: uwaga: duchy...
Od: "Halina Kubiak" <h...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@n...pl> napisał w wiadomości
> Chorzy ludzie, chore czasy. Szamanka wywyłująca duchy wykłada na
> Uniwersytecie.... Luuuudzie...!!! czego ja się jeszcze doczekam???

> [...]
Pozdrawiam Halinka

3. Data: 2007-01-13 18:44:11

Od: " are" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@n...pl> napisał(a):

> Chorzy ludzie, chore czasy. Szamanka wywyłująca duchy wykłada na
> Uniwersytecie.... Luuuudzie...!!! czego ja się jeszcze doczekam???

Malo tego! Powstala pierwsza sekta dietetyczna (sic!)!
Zalozyl ja taki jeden DOktor Wybraniec (sic!) ktory twierdzi,
ze jest to dieta rabnow Izraela (sic!) i bogów (sic!) i
UFOludkow (sic!)!!! A w ogole to wg tej sekty manna na
pustyni zostala rozmonozona... reatorem termonuklearnym (sic!)!!!
Mało nawet tego! Jest spisek mafii farmaceutyczno-lekarskie (sic!).
Bedzi raj na Ziemi jak wszyscy przejda na te diete (sic!). Dieta ta
zamienia glupcow w mędrców po kilku miesiacach (sic!)!!! Jej
tworca nie chce zdradzic czy rozmawia z bagami (sic!)!!!

JAKA TO DIETA, zapytacie? To zapytajcie Jerzego.

Skuteczność dchudzania dietą zaledwie 2%
MI5 Persecution: Interception of Communications Tribunal Denies
MI5 Persecution: A letter from MI5
MI5 Persecution: Buerk and Lewis deny their spying
MI5 Persecution: Buerk and Lewis deny their spying