uwaga modemowcy !!!

1. Data: 2002-07-14 15:44:00

Temat: uwaga modemowcy !!!
Od: "seti" <s...@i...spamm.pl> szukaj wiadomości tego autora

pod zadnym pozorem nie wchodzic na strone magdy nawrockiej
ww.geocities.com/magdxxxrocka

a jezeli juz wejdziecie, to pod zadnym pozorem nie wychodzic ;-)))

przy zamykaniu strony instaluje sie dialer i mozna niezle pojechac .....

calkiem powaznie ....

seti

1. Data: 2002-07-14 15:46:50

Temat: Re: uwaga modemowcy !!!
Od: "seti" <s...@i...spamm.pl> szukaj wiadomości tego autora

przepraszam, ze tak krzycze, ale sie zderenwowalem ........

seti

1. Data: 2002-07-14 15:59:12

Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru> szukaj wiadomości tego autora

seti <s...@i...spamm.pl> wrote:

> [...]
> )))
> przy zamykaniu strony instaluje sie dialer i mozna niezle

czyżby jasny stał się cel kampanii autoreklamowej na psp ;-) ?

Pozdrowienia,
Krzysztof

1. Data: 2002-07-14 16:21:04

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>czyżby jasny stał się cel kampanii autoreklamowej na psp ;-) ?
Mimo wszystko powinna była dać prostszy adres strony - np.
www.magdan.com :-)))
Nazwany już kołtunem, faszystą, homofobem i seksistą.:-)))

1. Data: 2002-07-14 16:36:36

Od: "seti" <s...@i...spamm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czyżby jasny stał się cel kampanii autoreklamowej na psp ;-) ?
>
> Pozdrowienia,
> Krzysztof

juz sie ktos zorientowal i usunal "pop(p)upki" ;-(((

1. Data: 2002-07-14 16:38:24

Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru> szukaj wiadomości tego autora

Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>
wrote:

> Mimo wszystko powinna była dać prostszy adres strony - np.
> www.magdan.com :-)))

Ja nie posądzam, tylko pytam...

Pozdrowienia,
Krzysztof

1. Data: 2002-07-14 16:47:26

Od: Papik <p...@g...w.astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Jul 2002 17:46:50 +0200, seti napisał/napisała:
> przepraszam, ze tak krzycze, ale sie zderenwowalem ........

Ojej, znowu sie zawiodles i dostales dialer zamiast golej pupy ? :>

--
Motto: * Byle do 21 października ! * Pawel -PAPIK- Pomorski
GG: 70701

1. Data: 2002-07-14 16:54:24

Od: m...@w...fr (Magdalena Nawrocka) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 14 Jul 2002 17:44:00 +0200, seti wrote:

> [...]
>
>a jezeli juz wejdziecie, to pod zadnym pozorem nie wychodzic ;-)))
>
>przy zamykaniu strony instaluje sie dialer i mozna niezle pojechac .....

Mowisz szyfrem.:(
Co sie dzieje? I dlaczego?
Czy to jakies moje niedopatrzenie? Czy moge temu jakos zaradzic?

Bardzo mi przykro, ze sie zdenerwowales.

Magda N

1. Data: 2002-07-14 16:59:06

Od: m...@w...fr (Magdalena Nawrocka) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 14 Jul 2002 16:38:24 GMT, Krzysztof wrote:

>Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

>Ja nie posądzam, tylko pytam...

O co nie posadzasz?
O co pytasz?

zdezorientowana

Magda N

1. Data: 2002-07-14 16:59:54

Temat: bardzo smieszne ....
Od: "seti" <s...@i...spamm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ojej, znowu sie zawiodles i dostales dialer zamiast golej pupy ? :>

seti juz za stary na to :(((

chcialem tylko przeczytac stronke magdy nawrockiej ....

seti

Re: "Ludzie przestali sie smiac..."
Re: "Ludzie przestali sie smiac..."
Re: psychologia kobiety - pytanie
Re: Ciatacze - czyli obserwacje z wyjazdu...
Witam