verrumal- jak długo stosować?

1. Data: 2006-05-30 17:15:39

Temat: verrumal- jak długo stosować?
Od: "Kasia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak długo należy stosować verrumal? skąd mam wiedzieć że już nie potrzeba?
trudno bardzo ocenić mi to co widzę

2. Data: 2006-05-30 18:56:41

Temat: Re: verrumal- jak długo stosować?
Od: "Monika" <5...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia <k...@o...pl> napisał(a):

> Jak długo należy stosować verrumal? skąd mam wiedzieć że już nie potrzeba?
> trudno bardzo ocenić mi to co widzę

to odstaw na tydzięn, jak znów coś wychodzi lub nie wygląda na wygojone to
stosuj dalej

3. Data: 2006-05-31 15:23:53

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Jak długo należy stosować verrumal? skąd mam wiedzieć że już nie potrzeba?
> trudno bardzo ocenić mi to co widzę

Ja verrumal stosowałam ponad dwa miesiące a później... kurzajki się rozsiały.
Zamiast jednej mam osiem. Wymrażam.
Pozdrawiam Asia

4. Data: 2006-05-31 17:56:04

Od: "Kasia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli są umiejscowione w pobliżu pazokci to szczerze współczuję. Mnie
dotyczy to samo. Koagulowane, łyżeczkowane, wymrażane i usuwane laserem, raz
po raz, zawsze odrastają. Przeróżne smarowidła z rzekomo cudownym kremem
Aldara nie pomogły. Wracam do najbardziej klasycznej metody i widzę szansę
na wyleczenie

5. Data: 2006-05-31 18:38:00

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Aldara nie pomogły. Wracam do najbardziej klasycznej metody i widzę szansę

Źle się wyraziłam, chodzi o mojego syna (8lat) i jego kurzajki. Jedna była pod
nosem a następne wyszły na ustach i nosie. Leczenie tego pieroństwa to koszmar,
Aldarą też próbowaliśmy, drogie jak diabli a zero efektu. Tą pod nosem
potraktowaliśmy laserem CO2, ale bolało, teraz wymrażamy te na ustach. I tylko
obserwuję czy się rozmnażają. Już nie wiem jak pomóc swojemu dziecku...
Asia

6. Data: 2006-06-01 06:19:40

Od: "Kasia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety, u jednych schodzą bardzo szybko,a inne są niezykle oporne na
jakąkolwiek terapię. Mnie to właśnie dotyczy, więc doskonale wszystko
rozumiem. Mój lekarz też jest już bezradny, bo naprawdę próbowaliśmy
wszystkiego. Zostaje odwiedzić cudotwórcę, albo czekać, aż same znikną- bo
to pewnik, pytanie tylko- kiedy?

7. Data: 2006-06-01 07:24:29

Od: "Monika" <5...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

teraz będzie rosło lub rośnie jaskółcze ziele(od zawsze użuwane na
kurzajki), trzeba smarować sokiem z łodygi, kolor soku pomarańczowy, tylko
ni można tego brać do buzi, więc u dziecka w tych okolicach to problem.

8. Data: 2006-06-01 08:40:46

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> teraz będzie rosło lub rośnie jaskółcze ziele(od zawsze użuwane na
> kurzajki)
>

>Jaskółcze ziele już też przerabialiśmy. Właśnie był problem z tym, że kurzajki
są na ustach.
Asia

9. Data: 2006-06-01 09:03:01

Od: "Monika" <5...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@o...pl napisał(a):

> są na ustach.
> Asia

bo niestety to są wirusy i pewnie wiele osób go ma, a nie u każdego daje
objawy.Trzeba wzmocnić ogólną odporność organizmu.Mój mąż miała na palcu 1 a
później drugą.Verrumal też stosowała przez 2 mies, óźniej przerwa i znów,
choć wtedy dawałam mu Echinaceę i inne leki.Jak do tej pory nic nie wyszło z
powrotem.
Jaskólcze ziele tez nie pomogło ale zastosowała kilka razy tylko.
Takie rzeczy lubią się niestety rozsiewać.
Możesz dodać też leki homeopatyczne.

USG Tarczycy
Znieczulenie u dentysty i alkohol
Hemoroidy - jak usunac?
Leki przeciw grypie - inhibitory neuraminidazy
chrom organiczny - jak stosowac