vichy normaderm-czy uzywalyscie?

1. Data: 2006-01-17 22:21:51

Temat: vichy normaderm-czy uzywalyscie?
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

opis kremu dokonalne pasuje do mojej cery - Rozszerzone pory, grudki,
zaskórniki i jednoczesny kłopot z określeniem typu skóry, która nie jest ani
tłusta, ani sucha, ani wrażliwa, ani trądzikowa, to efekt zaburzeń funkcji
skóry.

mam tylko 1 pytanie do dziewczyn, ktore moze korzystaly z tej serii - tam
jest taki zel myjacy zluszczajacy - czy on sie nadaje do cery naczynkowej?

1. Data: 2006-01-17 22:59:08

Temat: Re: vichy normaderm-czy uzywalyscie?
Od: "Magi" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jest taki zel myjacy zluszczajacy - czy on sie nadaje do cery naczynkowej?

Moj facet uzywa zelu i toniku do mycia buzi z tej serii i jest bardzo
zadowolony; zreszta jest to jedyny tonik/zel do mycia twarzy, na ktory nie
ma uczulenia. Skora jest swietnie oczyszczona, gladka i matowa. A facet ma
cere tlusta, bardzo wrazliwa, ktora zle traktowana zaczyna sie wysuszac i
obsypywac zaczerwieniami.
Co do kremu, o ktory sie pytasz, to niezadobrze nawilzal i skora byla zbyt
naciagnieta. Polecam krem nawilzajacy i normalizujacy (dwa oddzielne) z
serii Biobalans firmy Ziaja.

W aptekach mieszczacych sie w duzych centrach handlowych i majacych w
ofercie Vichy jest duzy wybor probek. Wystarczy sie przelamac i poprosic o
konkretna.
(apteka w centrum handlowym Wilenska w Warszawie posiada bardzo duzo game
probek, ktorymi chetnie sie dzieli:).
Pozdrawiam.

1. Data: 2006-01-18 10:05:31

Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 17 Jan 2006 23:21:51 +0100, siliana wrote:

> [...]
> jest taki zel myjacy zluszczajacy - czy on sie nadaje do cery naczynkowej?

ja uzywam i moja cera naczynkowa zupelnie na tym nie cierpi. a seria jest
naprawde dobra. polecam krem rowniez. matuje jak jasna cholera, fajnie
wychodza po nim fotki buzi :>

--
Boska
Linoskoczka: jestes jak rodzina Adamsow :]

1. Data: 2006-01-18 13:00:30

Od: PasQdka <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

siliana napisał(a):
> [...]
> jest taki zel myjacy zluszczajacy - czy on sie nadaje do cery naczynkowej?

Mojej cerze naczynkowej zel nie zaszkodzil. Uzywam go od kilku lat i nie
zamierzam go zmieniac.
Za to kremu nie polecam, zuzylam jedno opakowanie i nie zauwazylam
zadnych efektow. Nie nawilza prawie wcale, roluje sie pod podkladem, po
jakims czasie zaczely sie w nim robic grudki (nie byl przeterminowany).
W polowie opakowania zepsula sie pompka... Itp ttd poprostu totalna
porazka.

Pozdr.
Magda

1. Data: 2006-01-19 17:39:03

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PasQdka" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Mojej cerze naczynkowej zel nie zaszkodzil. Uzywam go od kilku lat i nie
> zamierzam go zmieniac.

a tego zelu uzywa sie codziennie, czy raczej 1-2 x w tygodniu? a uzywalas
toniku i zelu myjacego z tej serii?

1. Data: 2006-01-19 18:17:47

Od: PasQdka <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a tego zelu uzywa sie codziennie, czy raczej 1-2 x w tygodniu? a uzywalas
> toniku i zelu myjacego z tej serii?

Ja uzywam raz dziennie. Kiedys odstawilam na jakis czas bo sadzilam ze
skoro nic mi na buzi nie wyskakuje to znaczy ze juz go nie potrzebuje...
ale okazalo sie ze jednak trzeba go stosowac ciagle. Toniku nigdy nie
potrzebowalam sam zel zawsze ladnie rozwiazywal wszystkie problemy wiec
wole stosowac zwykly delikatny tonik.

PS Pisze wlasnie o zelu myjacym - taki z pompka. Najpierw zwilzasz buzie
woda potem masujesz zelem ok minuty, robi sie sliczna pianka, a potem
splukujesz. Jest drogi bo kosztuje ok 45zl ale mi wystarcza na ok 4-5
miesiecy codziennego uzywania

1. Data: 2006-01-19 18:57:45

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> woda potem masujesz zelem ok minuty, robi sie sliczna pianka, a potem
> splukujesz. Jest drogi bo kosztuje ok 45zl ale mi wystarcza na ok 4-5

e, myjacy to co innego, ja pytalam o czyszczacy - taki w tubie, tez
zielony...

1. Data: 2006-01-19 19:13:38

Od: PasQdka <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> e, myjacy to co innego, ja pytalam o czyszczacy - taki w tubie, tez
> zielony...

Hmmmmmm a to czyms sie rozni?? Od dawna uzywam myjacego i chyba
przestalam byc na bierzaco...

1. Data: 2006-01-19 19:26:19

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmmmmmm a to czyms sie rozni?? Od dawna uzywam myjacego i chyba przestalam
> byc na bierzaco...

ten drugi ma w nazwie "zluszczajacy"

co sie dzieje z cynamonowem?
[wyżalam się] chwaliłam podkład Sorai, prawda?
płyny do kąpieli z oliwką
jaki krawat? help :)
relacja z wyprawy do Sephory