vision- medycyna naturalna???

1. Data: 2004-12-19 18:41:04

Temat: vision- medycyna naturalna???
Od: "Esme" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

neurochirurdzy stwierdzili ze musze miec przeprowadzona operacje odcinka
ledzwiowego kregoslupa (konkretne rozpoznanie to dyskopatia, wypuklina
prawoboczna wypelniajaca zachylek boczny).
Rodzina jest bardzo przeciwna tej operacji (podstawowym argumentem jest ze
jestem za mloda- mam 21 lat) i szukaja metod alternatywnych. Ich pomyslem
jest metoda firmy Vision- ktora reklamuje sie jako medycyna naturalna nowej
technologii. Generalnie to w skrocie polega na przeswietleniu a pozniej
zazywaniu jakichs preparatow, szczegolow nie znam.
Ja jestem oczywiscie bardzo sceptyczna. Nie chce miec tej operacji ale skoro
dwoch neurochirurgow twierdzi ze musze miec ta operacje przeprowadzona
to..... moze powinnam sie ich posluchac?
Wiec pytanie brzmi: co sadzicie o takich alternatywnych metodach i czy
znacie owa metode?
Zrozpaczona a.

2. Data: 2004-12-20 20:26:49

Temat: Re: vision- medycyna naturalna???
Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

"Esme" <c...@t...pl> wrote in message

> Ja jestem oczywiscie bardzo sceptyczna. Nie chce miec tej operacji ale
> skoro
> dwoch neurochirurgow twierdzi ze musze miec ta operacje przeprowadzona
> to..... moze powinnam sie ich posluchac?

A skąd jesteś? Bo mógłbym ci polecić bardzo sensownego speca od diagnostyki
tych rzeczy, tyle, że w Polsce centralnej - jeżeli i on zaleciłby zabieg, to
już nie byłoby chyba wątpliwości.

> Wiec pytanie brzmi: co sadzicie o takich alternatywnych metodach i czy
> znacie owa metode?

Jak coś się nazywa "alternatyna metoda" to zazwyczaj jest do d... Poza
kręgarstwem i ziołolecznictwem, które do niedawna pozostawały poza kręgiem
medycyny naukowej czy oficjalnej.

T.

3. Data: 2004-12-21 08:57:15

Od: "Esme" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora