w koncu i ja zapomnialam :-( /pigulki antybaby/

1. Data: 2003-06-27 13:00:47

Temat: w koncu i ja zapomnialam :-( /pigulki antybaby/
Od: "maria " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

pocieszenia potrzebuje, bo na logike powinnam sie zmiescic co do dnia, ale...
zapomnialam siodmej tabletki /trojfazowe Milvane/ z opakowania - wczoraj,
czyli we czwartek.
przypomnialam sobie przy okazji brania osmej /czyli minelo dokladnie 24
godziny/.
ostatni raz seks uprawialam w miniona srode, czyli od stosunku do dnia bez
pigulki minelo pelne 7 dni. w tych siedniu dniach wzielam tylko 6 pigulek, bo
sroda byla jeszcze w 7-dniowej przerwie pomiedzy opakowaniami, nowe zaczelam
w piatek.
w ulotce jest powiedziane, ze jesli pominieta zostala pigulka z pierwszego
tygodnia brania, to trzeba ja przyjac /nawet jesli wezmie sie dwie na raz -
tak zrobilam/ i zabezpieczac sie dodatkowo przez 7 dni - i to jest dla mnie
zupelnie zrozumiale.
bardziej interesuje mnie to, co z ryzykiem ciazy - jesli seks mial miejsce we
srode, a pigulki zapomnialam w czwartek w nastepnym tygodniu, to czy /cyt. za
ulotka/ stosunek byl w tygodniu poprzedzajacym zapomniana tabletke? jak to
liczyc? czy jest jakas szansa na to, zebym mogla zajsc w ciaze?

m.

2. Data: 2003-06-27 13:43:20

Temat: Re: w koncu i ja zapomnialam :-( /pigulki antybaby/
Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bdhf5v$bbh$...@i...gazeta.pl,
maria <m...@N...gazeta.pl>:

> [...]
> tygodniu, to czy /cyt. za ulotka/ stosunek byl w tygodniu
> poprzedzajacym zapomniana tabletke? jak to liczyc?

Chodzi prawdopodobnie o 7 poprzedzajacych dni - a wiec spoko :)

> czy jest jakas
> szansa na to, zebym mogla zajsc w ciaze?

Szansa jest zawsze jakas, ale *ryzyko* - bo rozumiem, ze w tym momencie
ciaza jest dla Ciebie czyms niepozadanym - jest w opisanym przypadku
niewielkie.

--
Robert

Ubzepieczenia zdrowotne