w nawiazaniu do dyskusji o katolach i wolności myślenia

1. Data: 2004-01-31 11:25:56

Temat: Re: w nawiazaniu do dyskusji o katolach i wolnoÂści myÂślenia
Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 31 Jan 2004 12:16:17 +0100, Paweł Niezbecki
<s...@a...waw.pl> wrote:

>http://www.radiomaryja.pl
>
>mało rozbudowane?
>
>czy chodzi ci o coś innego?

Nawet nie wiedziałem, że mają tak fajną stronę. :)

Chodziło mi raczej o stworzenie sytuacji typu: "każdy członek Rodziny
RM powinien mieć dostęp do naszego serwisu internetowego"; rzecz w
dowartościowaniu tego medium.

--
Amnesiak
----

1. Data: 2004-01-31 11:26:17

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amnesiak" <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:7e3n10pkvkgj6702aom15b7mt0crlvrnp1@4ax.com...

> No, nie wiadomo czy cel ten zostałby osiągnięty. :)

Hmm.. tak na zdrowy rozum - mógłby być.
Antykoncepcja jest be, obrazki na ekranie dają przykład,
(nie)szczęście gotowe ;)

> Zastanawiam się czy o. Rydzyk zdobyłby się kiedyś na odwagę stworzenia
> rozbudowanego serwisu internetowego RM i - w konsekwencji -
> podłączenie do sieci rzesz swoich zwolenników. To byłoby coś. :)

O.R. jest postępowy przecież.
Jeszcze nie ma serwisu?? ;)

E.

> Zakończ swój dzień, zgłaszając post do działu "Wybrane posty". ;))
> http://www.psphome.htc.net.pl/wybrane_rekomendacja.h
tml

Rozumiem że brak niezgody na publikację oznacza zgodę? :) Coś jednak po mnie
pozostało :)

1. Data: 2004-01-31 11:55:13

Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 31 Jan 2004 12:26:17 +0100, "EvaTM" <e...@i...pl>
wrote:

tml

>Rozumiem że brak niezgody na publikację oznacza zgodę? :) Coś jednak po mnie
>pozostało :)

Tak. :)
Wysłanie formularza rekomendacyjnego do redakcji psphome generuje
automatyczne powiadomienie autora postu (dlatego istotne jest
usunięcie antyspamowych wstawek z jego adresu przez rekomendującego).
Jeśli autor wyraźnie nie zaprotestuje, jego post znajdzie się w
"Wybranych". Jeśli zaprotestuje, gdy już tam będzie, post zostanie
usunięty ze strony. Uważam, że jest to optymalne rozwiązanie. :)

--
Amnesiak
----

1. Data: 2004-01-31 13:46:02

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Amnesiak" <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> wrote in message
> Nawet nie wiedziałem, że mają tak fajną stronę. :)

No co ty? To nie ma jej w linkahc psp? Co za niedopatrzenie!;)

Jest tez kilka stron Z Rydzykiem, a nawet podobno osobne forum dyskusyjne
na alt. Slawny jest, facet. Wyobrazasz sobie moja mine, kiedy w pracy
wlaczylam radio i lecac po falach uslyszalam nagle polszczyzne: zatrzymalam
sie tam i - oczywiscie, uojciec Derechtor!

( obylo sie bez cucenia, twarda jestem;)

Kaska

1. Data: 2004-01-31 15:52:47

Od: "tycztom" <t...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

->J.E. Amnesiak<- h...@4...com
naszkrobal/a:

> Chodziło mi raczej o stworzenie sytuacji typu: "każdy członek Rodziny

i przedłużenie członka ;)

oTTo

--
Pij mleko i wybieraj posty ;)

1. Data: 2004-02-01 00:07:28

Temat: Re: w nawiazaniu do dyskusji o katolach i wolności myślenia
Od: zielsko <zielsko_p@_wytnij_to_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 31 Jan 2004 07:46:02 -0600, Pyzol wrote in
<bvgbih$seuik$1@ID-192479.news.uni-berlin.de>:

> No co ty? To nie ma jej w linkahc psp? Co za niedopatrzenie!;)

To dodaj :) ale najpierw daj znać to stworzymy osobną kategorię :)

--
Czujesz się manipulowany?
Ty też chcesz pociągać za linki?

1. Data: 2004-02-01 18:16:33

Temat: Re: w nawiazaniu do dyskusji o katolach i wolno?ci my?lenia
Od: "jbaskab" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amnesiak" <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:u93n109cqdgbv7fe5l1ebhpeh10k11onag@4ax.com...
> On 31 Jan 2004 02:01:20 +0100, j...@o...pl wrote:
>

> Mam nadzieję, że dysponujesz zapasową pidżamą. ;)

na całe szczęście rzadko miewam tak dramatyczne przeżycia;)

> Co by się zrehabilitować, zacznij rekomendować posty do "Wybranych".
> ;)

Idziesz na ilość?;)

Aska

1. Data: 2004-02-01 23:15:52

Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 1 Feb 2004 19:16:33 +0100, "jbaskab" <j...@p...onet.pl>
wrote:

> Idziesz na ilość?;)

Idę na całość: Ty się nie wykręcaj!!! ;))

--
Amnesiak
----

1. Data: 2004-02-02 14:47:03

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

w liter haszczach<news:bveekd$r78e7$1@ID-192479.news.uni-ber
lin.de> rzekła
paszcza <Pyzol>:

> Podeslalam ci program na telefonczyk, doszedl?

dojszło jakis linka
;)

nie mam na razie czasu, tak tylko zaglądam szybciutko

--
tren R
wypijmy za błendy

http://trener.blog.pl