w radiu wlasnie uslyszalam...

1. Data: 2003-02-27 17:31:45

Temat: Re: w radiu wlasnie uslyszalam...
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

mialam na mysli "na Twoich oczach" :-)
Monika

=-----

1. Data: 2003-02-27 17:35:06

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 27 Feb 2003 14:42:42 +0100, "Kruszynka" <l...@w...pl>
wrote:

>"Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> wrote
>
>No niby trzeci program polskiego radia... Chyba na psy schodza...
>
>Kruszyna
Oni juz w 80 zeszli...
;-(
A paczki sa...wszedzie ....a najlepsze to Wietnamczycy tutaj robia...

Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2003-02-27 17:36:32

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 27 Feb 2003 13:35:32 +0000, Krysia Thompson
<K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

>"Ich bin ein Berliner" - JFK
>
>Mama Borsuka aka Pierz - tesc Bozenki Trojniak bez walka
>K.T. - starannie opakowan

he he he he...
Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2003-02-27 18:38:55

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 27 Feb 2003 18:31:45 +0100, "Monika Biermann"
<m...@g...de> wrote:

> mialam na mysli "na Twoich oczach" :-)
>Monika

a szkoda ;P

Mama borsuka, etc

##########################################

>"Schmalzkuchen"

>==----------
>=-----

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-02-27 19:43:20

Od: "JurekA" <jurdag@....o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka wrote:
> [...]
> jakies normy odnosnie zawartosci tluszczu w potrawach i cza sie do
> nich dostosowac. Emigranci, zaprzeczcie! to nie moze byc prawda! U

GLUPOTY. W Holandi sa paczki bardziej tluste od naszych zwane Ole Bolle
dostepne w budkach na kolkach caly rok.

J.

1. Data: 2003-02-27 19:52:52

Od: "d." <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
dostosowac.
> Emigranci, zaprzeczcie! to nie moze byc prawda! U Was _w ogole_ nie ma

ale Was zrobili :)) okolo przed 17 powiedzial pan nastepny redaktor, ze to
sciema. czyzby tego nikt nie sluchal?
pozdrowienia i milego paczkow trawienia :),
d.

1. Data: 2003-02-27 21:22:12

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

No to by Ci sie chyba podobalo. Niedawno wiadomosc, ze w Wawie psy sa
gotowane a teraz oczy w Hannoverze! Moze by wiecej turystow tu przyjechalo,
aby na te oczy popatrzec no iprzy okazji podziwiac Hannover!

MonikaB

1. Data: 2003-02-27 22:20:14

Od: "Deidre" <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Przeca pisalam ze prima aprilis jest 1 kwietnia (w Polsce w kazdym razie)
a radia nie sluchalam - ale ja slepo nie wierze we wszystko co mowia inni...
troszke zdrowego rozsadku i logicznego myslenia :)
--
Deidre

1. Data: 2003-02-28 07:12:23

Od: Michał Kowalewski <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

"d." wrote:

> [...]
> sciema. czyzby tego nikt nie sluchal?
> pozdrowienia i milego paczkow trawienia :),

Nie nastepny, tylko ten sam ;)
Pozwolilem sobie troche sluchaczy postraszyc i sprawdzic na ile jestesmy
przywiazani do wysokokalorycznych, niezdrowych, ciezkich i
przepyyyyyyyyyyyyyyyyyyysznych specjalow tlustoczwartkowych.
A ku mojemu zadowoleniu dyskusja na antenie skrecila w strone tego, jak
niewiele wielmy o Unii i temu co moze, a czego nie moze dyktowac krajom
czlonkowskim.
Przepraszam, jezeli kogos urazilem, lub trwale wprowadzilem w blad.
I pozdrawiam!
Michal.

1. Data: 2003-02-28 07:50:34

Od: "d." <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Kowalewski" <M...@a...waw.pl> napisał w
wiadomości news:3E5F0BD7.B456BD0B@acn.waw.pl...

> [...]
> czlonkowskim.
> Przepraszam, jezeli kogos urazilem, lub trwale wprowadzilem w blad.

:)) powinienes sluchac trojki w takim razie :)) Twoj przedpowadnik
wprowadzal w tematy po 16 i wspomnial o paczkach - zauwaz o ktorej godzinie
rozpetala sie burza paczkowa :)
milego dnia,
dagmara

Zupa pieczarkowa