w takim razie jaki tusz? :)

1. Data: 2004-01-20 18:25:45

Temat: w takim razie jaki tusz? :)
Od: "aneke" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
dziekuje bardzo za odwiedzenie mnie od popelnienia zakupu ktorego bym
zalowala bardzo :]
(tak, to ja ktora pytala o tusz lancome z allegro, ktory jak sie okazalo
nawet nie lezal obok oryginalu :] )
tylko teraz jestem w kropce bo nie wiem w jaki tusz sie zaopatrzyc.
dysponuje kwota ok70zl, i potrzebuje czegos do bardzo slabych cienkich i
krotkich rzesek :] i zeby jeszcze mial taki lsniacy sliski kolor :D

juz kiedys pytalam i kolezanki poradzily coup the theatre, z ktorego bylam
bardzozadowolona, i jak nie znajde niczego fajniejszego to znowu sobie
sprawie, tylko kurde jakis maly jest i mi sie szybko zuzyl. :(

prooosze o pomoc :D

pozdrowienia,
aneke

1. Data: 2004-01-20 18:28:37

Temat: Re: w takim razie jaki tusz? :)
Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

aneke wrote:

> [...]
> dysponuje kwota ok70zl, i potrzebuje czegos do bardzo slabych cienkich i
> krotkich rzesek :] i zeby jeszcze mial taki lsniacy sliski kolor :D

Ile sil w paluszkach ;) polecac bede Aqua Volume Bourjois, bo z moich
delikatnych rzes robi geste i wydluzone cudo :-)) Jest tez wersja
niewodoodporna :-) Nadwyzke po dolozeniu kilku zl mozesz spozytkowac na
mniejsze opakowanie odzywki do rzes Lipocils Taliki, ktora zdecydowanie
je wzmocni :-))

Tib, Ciocia Dobra Rada ;-)

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-01-20 18:44:43

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tib napisał/a w news:400D7355.FDE906D4@atom.pl:

> Ile sil w paluszkach ;) polecac bede Aqua Volume Bourjois, bo z moich
> delikatnych rzes robi geste i wydluzone cudo :-)) Jest tez wersja
> niewodoodporna :-)

Wrrrr....!!! ubiegłaś mnie <bardzo obrażona mina>
;)

mips

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~% mips %~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zofia Rakowska # http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-01-20 18:50:42

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

mips wrote:

> Wrrrr....!!! ubiegłaś mnie <bardzo obrażona mina>
> ;)
>
> mips

Hoho...- powiedziala Tib i zaczely jej dygotac uszka.. <bardzo
przerazona mina>

;-))

Milo, ze mnie popierasz, dla mnie ten tusz to Kosmetyk Wszechczasow :-))

Pozdrawiam :-)

T.

1. Data: 2004-01-20 18:51:05

Od: "Miśka" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

aneke <s...@w...pl> napisał(a):

> tylko teraz jestem w kropce bo nie wiem w jaki tusz sie zaopatrzyc.
> dysponuje kwota ok70zl, i potrzebuje czegos do bardzo slabych cienkich i
> krotkich rzesek :] i zeby jeszcze mial taki lsniacy sliski kolor :D

Ja niezmiennie jestem pod wrażeniem Lancome Flextencils, IMO świetny tusz,
który robi z moimi rzęsami cuda:)Ale niestety jego cena przekracza kwotę,
którą chcesz przeznaczyć na tusz. Mogę za to polecić inny, rónież bardzo
dobry tusz, mianowicie MF More Lashes. Używam go zamiennie z w/w i też
jestem bardzo zadowolona z efektów. Jest trwały, nie kruszy się, nie tworzy
grudek lub czegoś w tym rodzaju na rzęsach, bardzo ładnie podkreśla,
wydłuża, można nim faktycznie podkreślić niemal każdą rzęsę.

Miśka

1. Data: 2004-01-20 18:56:55

Od: "aneke" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nadwyzke po dolozeniu kilku zl mozesz spozytkowac na
> mniejsze opakowanie odzywki do rzes Lipocils Taliki, ktora zdecydowanie
> je wzmocni :-))

a cio to? moge jakies szczegoly prosic :]

pozdrowienia,
aneke

1. Data: 2004-01-20 19:03:42

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

aneke wrote:

> Nadwyzke po dolozeniu kilku zl mozesz spozytkowac na
>
> a cio to? moge jakies szczegoly prosic :]
>
> pozdrowienia,
> aneke

Zajrzyj na www.esentia.pl - wlasnie je tam wprowadzili, a tu watek
przewijal sie kilka razy, znajdziesz w archiwum :-) Swietne odzywki i
osobiscie polecam, zreszta tez sie skusze znow, ale po wyplacie, ktora
oby juz nastapila ;-)

:-)

T.

1. Data: 2004-01-20 19:24:16

Od: "aneke" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przewijal sie kilka razy, znajdziesz w archiwum :-) Swietne odzywki i
> osobiscie polecam, zreszta tez sie skusze znow, ale po wyplacie, ktora

dzieki, baaardzo mnie sie podoba ta odzywka :]
a dzie ja moge kupic, oprocz tej stronki? :]

1. Data: 2004-01-20 19:28:50

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

aneke wrote:

> dzieki, baaardzo mnie sie podoba ta odzywka :]
> a dzie ja moge kupic, oprocz tej stronki? :]

W aptekach i drogeriach ciezko dostac kosmetyki tej firmy, sama w
Warszawie znalazlam zaledwie 2 miejsca, gdzie sie Talika sporadycznie
bardzo pojawia, bede zamawiala przez esentie, bo ceny nizsze, niz
zapamietalam z czasow kupowania w sklepie, i z dostawa do domu, a
koszmarnie mi sie przy tej pogodzie wychodzic nigdzie nie chce, musialam
isc dzis na poczte i przez pol drogi poskrzekiwalam nerwowo, bo mi wialo
w uszki, uff, ale mi sie dlugie zdanie napisalo ;-)

:-)

T.

1. Data: 2004-01-20 19:32:04

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

aneke wrote:

> [...]
> dysponuje kwota ok70zl, i potrzebuje czegos do bardzo slabych cienkich i
> krotkich rzesek :] i zeby jeszcze mial taki lsniacy sliski kolor :D

Hm, zazwyczaj polecam Max Factor More Lashes - kolor pasuje, tanszy jest
nawet, ale co do skutecznosci na slabych i krotkich rzesach to sie nie
wypowiadam z powodu posiadania zupelnie nie takich ^^;

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

avon - do wrocławianek
seria XXL
Dolnośląski Turniej Colin McRae Rally 3 !!!
jaskinia solna w Warszawie Dzięki!!!
Mammografia