w uzupelnieniu do dzisiejszego programu Roberta Maklowecza

1. Data: 2001-04-01 09:41:34

Temat: w uzupelnieniu do dzisiejszego programu Roberta Maklowecza
Od: <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Robert nie wiedzial (nazwal to mistycznym zabiegiem czy cos w tym stylu)
dlaczego przecier pomidorowy laczy sie najpierw z goracym tluszczem, czasami
przesmaza zamiast od razu lup do gara z zupa. odpowiedz jest prosta:
dzieki temu karoten laczy sie z tluszczem i potrawa zamiast byc brunatna jest
pieknie czerwona. zreszta dotyczy to wszystkich karotek.
brunatna pomidorowa... brrrr!
a! i jeszcze jedno! kiedy Pan Robert bedzie uczyl dobrych zwyczajoow? dzisiaj
po raz kolejny wbijal jajka wprost do miski z innymi skladnikami. najpierw
szklanka, potem powachac i jak dobre dopiero do reszty, no ale kazdy choc raz
musi kiedys wbic to zepsute jajko :))
slonecznosci!
Ingolfur Arnarson

1. Data: 2001-04-01 11:10:38

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
| szklanka, potem powachac i jak dobre dopiero do reszty, no ale kazdy choc raz

Przecież każde jajko po nadtłuczeniu wąchał? Nie należy przesadzać z brudzenim
naczyć - zwłaszcza w plenerze.

--
Konrad J. Brywczyński "Mijaj zdrów
b...@w...pdi.net Otwarte okna"

1. Data: 2001-04-01 21:34:40

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Brywczyński wrote:

> Przecież każde jajko po nadtłuczeniu wąchał?

Nieprawdą jest jakoby - wąchał kilka a ostatnie wbił bez wąchania - tak
jakby chciał pokazać, że tak trzeba a później się zapomniał :)
A swoją drogą - ja już oduczyłem się wbijania po jednym jajku na
talerzyk - po prostu zazwyczaj (choć nie zawsze) kupuję z dobrych źródeł
i zbuk nie trafił mi się od ładnych paru lat.

sadyl

1. Data: 2001-04-02 04:54:33

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

<m...@w...pl> wrote:

Dzisiaj to Maklowicz rzeczywiscie dal pokaz braku przygotowania i
niekompetencji. Co gorsza probowal to obrocic w zart.

Wladyslaw

1. Data: 2001-04-02 08:33:13

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@t...com.pl> napisał w wiadomości

| Dzisiaj to Maklowicz rzeczywiscie dal pokaz braku przygotowania i
| niekompetencji. Co gorsza probowal to obrocic w zart.

To prawda. A najgorsze chyba były te jego bliny. Nie wyobrażam sobie
zrobienie ich wg. jego przepisu.

Jednak akurat z tymi jajkami, to jak pisałem wyżej.

--
K o n r a d J . B r y w c z y ń s k i
private velvet animal empty t. v.

1. Data: 2001-04-02 09:14:14

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Dzisiaj to Maklowicz rzeczywiscie dal pokaz braku przygotowania i
> niekompetencji. Co gorsza probowal to obrocic w zart.

No coz - jak juz ktos wspominal wczesniej kazdemu sie moze zbuk trafic :)
Widac bylo zreszta, ze nie bardzo mial biedak pomysl na ta kuchnie
warszawska.

Jader

1. Data: 2001-04-02 09:41:28

Od: "Pesti" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja nigdy nie wacham tylko prosto na patelnie i nigdy nie trafilam na
zepsute. Czary to chyba jakies
Użytkownik <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:6...@n...onet.pl...

indyk