wYSYPKA --> POMOCY

1. Data: 2003-12-16 18:08:54

Temat: wYSYPKA --> POMOCY
Od: "ANIA" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiecie co mam problem zrobiło mi sie cos jakb ywyspka na powiekach !!
strasznie to wyglada i troche swedzi ! Poczatkowo mialam tylko kropeczki ale
zmienilo sie to w takie dorbne czerwone kuleczki ! Czym to mam potraktowac?
POMOOCYYY

2. Data: 2003-12-16 18:11:47

Temat: Re: wYSYPKA --> POMOCY
Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

brnhq5$543$...@a...news.tpi.pl,
ANIA <y...@w...pl>:
> [...]
> strasznie to wyglada i troche swedzi ! Poczatkowo mialam tylko
> kropeczki ale zmienilo sie to w takie dorbne czerwone kuleczki !

Uzywalas jakichs kosmetykow do oczu?

--
Robert

3. Data: 2003-12-16 18:13:35

Od: "ANIA" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

HEJ
UZYWALAM TYLKO TYCH CO DOTYCHCZAS
szukalam na necie co to moze byc i mi wyszlo ze uczulenie na pormienie uv
czyli moj slyynny solar. Ale watpie ze to z tego gdy z caly czas sie
opalałam i nicc a tu nagle..
Co mam uzyc na to ?

4. Data: 2003-12-16 20:49:55

Od: "Komar" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja mam pytanie a mialas ostatnio stycznosc z jakas bizuteria typu za 5
PLN????
Mialam podobne objawy i okazalo sie to ze jest to uczulenie na nikiel, ktory
wystepuje w kazdej bizuterii, najwiecej jest go w tej za 5 PLN ale takze
jest w zlocie (sladowe ilosci)
Aha i odczyn alergiczny niekoniecznie pojawia sie np na szyji gdzie byl taki
lancuszek, mozna sie go spodziewac w miejscach gdzie skora jest bardzo
delikatna
Powodzenia a jezeli to to to wtedy bye bye swiecidelka :(

Użytkownik "ANIA" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> szukalam na necie co to moze byc i mi wyszlo ze uczulenie na pormienie uv
> czyli moj slyynny solar. Ale watpie ze to z tego gdy z caly czas sie

Cukrzyca.
Masaz na regeneracje przecietego nerwu w palcu
wokół pępka po operacji
jesli nie afty to co??
bilirubina-wazne pytanie