wąchanie partnera

1. Data: 2006-03-12 22:44:26

Temat: wąchanie partnera
Od: "podolek" <y...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!

Mam jedno upodobanie. Mianowicie przed zbliżeniem lubię wąchać
moją
partnerkę. Tak właściwie to zdarza się, że obwąchujemy się na
wzajem,
że ona też mnie wącha. Moim zdaniem jest to bardzo podniecające,
ale
chmmm, nie mam pojęcia, czy do końca normalne. Ja sobie to tłumaczę
tak, że przytulanie się do piersi, ich lizanie, wąchanie, wąchanie
okoolicach norki nie jest czymś niewłaściwym, bo przecież moja
partnerka się na to zgadza, no i robi dokładnie to samo. ale wydaje
mi
się, że takie zachowanie ma coś wspólnego z zachowaniem zwierząt.
Zastanawiam się, ile z ludzkich zachowań ma jeszcze podłoże
zwierzęce,
czy lizanie też można by uznać za coś normalnego. No i jestem
ciekawy,
czy tylko ja tak mam, że lubię wąchać partnerkę. Podobno jest tak,
że
każdy człowiek ma inny zapach, zastanawiam się z czego to wynika,
janie mam doświadczenia, bo znam tylko zapach mojej partnerki, ale
może ktoś coś napisze.

Napiszcie co o tym sądzicie.

2. Data: 2006-03-13 04:57:09

Temat: Re: wąchanie partnera
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

podolek; <1...@j...googlegroups.co
m> :

> [...]
> ale
> chmmm, nie mam pojęcia, czy do końca normalne.

W końcu nos do czegoś służy - nie przydaje się do delektowania się
rozprawami Platona, nie przydaje się do ekscytowania się nowymi
wystawami Nieznalskiej, to przynajmniej może służyć do zadzierżgnięcia
lepszych relacji z partnerką. ;)

Flyer

3. Data: 2006-03-13 05:57:06

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"podolek" <y...@i...pl> wrote in message
s.com...
Witam wszystkich!

Mam jedno upodobanie. Mianowicie przed zbliżeniem lubię wąchać
moją
partnerkę.

Twoj stary to moze ten co siedzi w budzie i klapie zebami?
I powiedz mi jeszcze gdzie ja obwaCHUJesz: okolice cipy (jak suke) czy moze
kontrola oddechu?
--

Bluzgacz
GG:5015

4. Data: 2006-03-13 10:44:01

Od: Zbych <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

podolek wrote:

> [...]
> partnerkę. Tak właściwie to zdarza się, że obwąchujemy się na
> wzajem,
> że ona też mnie wącha. .................ciach

jNapiszcie co o tym sądzicie.

> --

Nic sie nie przejmuj i wonchaj dalej. Tylko uwzaj to sie rozwija.
Nastepny stopien to bedziesz jadl kupy i podnosil noge przy sikaniu.
Problem zacznie sie jak na widok suki na ulicy spuscisz spodnie i z
fiutem w reku zaczniesz gonic te suke.

5. Data: 2006-03-13 12:33:52

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Do Panow fekalicznych:
Szanowni Panowie, czy wy zazdroscie Panu Podolekowi dobrej zabawy ze swoja
kobietka?

Do Pana Podoleka:
zupelnie normalne. Wszystko jest normalne, dopoki pasuje obydwu stronom.
Dobrej zabawy zycze i super pomyslow. M.

6. Data: 2006-03-13 16:29:07

Temat: Re: wachanie partnera
Od: t...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

OK, wszystko w porzadku. Wiem ze sie myjecie przed i po. Nawet nie
pomyslalem ze moze byc inaczej. Proponuje jednak czesciej zmieniac
wode! Z cieplymi pozdrowiniami Zorientowany

7. Data: 2006-03-13 17:58:24

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar; <dv3orq$l95$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> Do Panow fekalicznych:
> Szanowni Panowie, czy wy zazdroscie Panu Podolekowi dobrej zabawy ze swoja
> kobietka?

Ty to masz skojarzenia. ;) Ja tam wyczytałem tylko, że wącha partnerkę
"w okolicach norki" - nie sądzę, żeby miał na myśli również zapach kału,
skisłego potu i moczu itd. Czyli fekaliczny, to on może nie być, bo po
dobrym myciu śladu fekaliów nie uświadczysz. ;)

Flyer

8. Data: 2006-03-13 21:15:52

Temat: Re[2]: w?chanie partnera
Od: y...@m...pl (Paweł Podolski) szukaj wiadomości tego autora

Witaj Vilar,

W Twoim liście datowanym 13 marca 2006 (13:33:52) można przeczytać:

> Do Panow fekalicznych:
> Szanowni Panowie, czy wy zazdroscie Panu Podolekowi dobrej zabawy ze swoja
> kobietka?

A kto to wie, ludźmi kierują czasami różne motywy, no i tak naprawdę,
to nigdy nic nie wiadomo, co kto naprawdę myśli, bo czasami ludzie się
zachowują tak, jakby nie byli sobą.

> Do Pana Podoleka:
> zupelnie normalne. Wszystko jest normalne, dopoki pasuje obydwu stronom.
> Dobrej zabawy zycze i super pomyslow. M.

A dziękuję za życzenia. Bawił się będę dalej. A może ktoś napisze, co
stosował aby urozmaicić relacje między partnerami, żeby wprowadzić
jakąś odmianę. Zastanawiam się, co się dzieje, gdy ludzie w związku
wpadają w rutynę, jak sobie wtedy radzić, ja jeszcze takiego problemu
nie mam, ale różnie to bywa.

--
Pozdrowienia,
Paweł Podolski

9. Data: 2006-03-15 22:22:55

Od: " darekw" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale wydaje mi się, że takie zachowanie ma coś wspólnego z zachowaniem zwierząt.
> Zastanawiam się, ile z ludzkich zachowań ma jeszcze podłoże zwierzące

Hmmm... a jak myślisz, kim/czym jesteśmy?
Roślinami? Minerałami?

ps. samo zachowanie jest spoko :)

10. Data: 2006-03-30 16:26:00

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Zbych" <z...@w...pl> wrote in message news:44154CEF.C3F5E84D@wp.pl...

> Problem zacznie sie jak na widok suki na ulicy spuscisz spodnie i z
> fiutem w reku zaczniesz gonic te suke.

Naprawde nie interesuje Nas to jak poznales swoja kobiete.
Wypierdalaj synu.
--

[...]

zmiana nazwy Labolatorium Psychoedukacji
Proste pytanie??
"Struktura teorii socjologicznych" J. Turner - *Kupie*
system ocen (przed reforma)
Nie iwem jak to nazwac.