wagry

1. Data: 2003-07-26 11:40:11

Temat: wagry
Od: "AnkA" <n...@p...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

Witam ;)
Odkad weszlam w wiek "mlodzienczy" na mojej twarzy pojawily sie wstretne
wagry..bleee
Nie wyglada to zbyt ladnie, szczegolnie na nosku jest ich cale pastwisko...
Czym mam je zlikwidowac, nie chce ich wyciskac (robilam tak kiedys, teraz
tego bardzo zaluje, gdyz zamiast sobie pomoc to zaszkodzilam- bardzo sie
rozniosly)
Jest jakis dobry i skuteczny produkt kosmetyczny na zlikwidowanie tego
problemu?
Prosze o rady :)

Dzieki : D
Pozdrawiam
-Anka

1. Data: 2003-07-26 13:13:29

Temat: Re: wagry
Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest jakis dobry i skuteczny produkt kosmetyczny na zlikwidowanie tego
> problemu?

kwasy z grupy AHA i BHA

1. Data: 2003-07-26 13:13:53

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AnkA" <n...@p...pl.antyspam> napisał w wiadomości
> [...]
> rozniosly)
> Jest jakis dobry i skuteczny produkt kosmetyczny na zlikwidowanie tego

Idz do kosmetyczki.

Izis_

1. Data: 2003-07-28 13:10:25

Od: "Royale" <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"AnkA" <n...@p...pl.antyspam> wrote in message

> Witam ;)
> Odkad weszlam w wiek "mlodzienczy" na mojej twarzy pojawily sie wstretne
> wagry..bleee

[ciach]

> Jest jakis dobry i skuteczny produkt kosmetyczny na zlikwidowanie tego
> problemu?

Ja polecam płatki do oczyszczania nosa z Nivei, w sklepach ciezko je dorwac,
ale sa dostepne na allegro. Ja je stosuje po parówce. Skuteczne

Pozdrawiam
Kasia

peeling enzymatyczny?
zel mustela