walka z nałogowym seksem

1. Data: 2001-12-17 17:44:25

Temat: walka z nałogowym seksem
Od: "Majszek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam 23 lata od 8 lat onanizuję się od od 3 uprawiam seks z moją dziewczyną
nie ma tygodnia kiedy bym miał mniej niż 3 orgazmy jak się od tego uwolnić

2. Data: 2001-12-18 05:56:58

Temat: Re: walka z nałogowym seksem
Od: "Rajmund J. Ziaja" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Majszek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> mam 23 lata od 8 lat onanizuję się od od 3 uprawiam seks z moją dziewczyną
> nie ma tygodnia kiedy bym miał mniej niż 3 orgazmy jak się od tego uwolnić

A po co się uwolnić? Nie lubisz orgazmów?:)

tel. 503412837
www.infopoland.net
www.liceum.of.pl

3. Data: 2001-12-18 09:01:59

Od: "Pi" <p...@t...kitu> szukaj wiadomości tego autora

> mam 23 lata od 8 lat onanizuję się od od 3 uprawiam seks z moją dziewczyną
> nie ma tygodnia kiedy bym miał mniej niż 3 orgazmy jak się od tego uwolnić
uwolnić?!?!?! stary weź się do roboty!!!! trzy orgazmy w tygodniu...
uzależnienie he he
P.
P.

4. Data: 2001-12-18 09:28:47

Od: "ts duke" <t...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

3 orgazmy w tygodniu to wedlug ciebie za duzo???
ja bym sie martwil jesli juz o niedobor, niz nadmiar popedu...

ts duke

5. Data: 2001-12-18 23:33:05

Od: "Majszek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No tak pewnie że 3 to może się wydawać mało ale jak obliczyłem to ja miałem
już około 1500 wytrysków w ciągu 8-10 lat, bo kiedyś byłem bardziej aktywny.
Problem polega w tym że przeczytałem kiedyś iż faceta może mieć tylko ok
3000 wytrysków, więc ja w wieku 23 lat jestm na półmetku a w wieku max 35
lat będę impotentem. Niewiem też czy powiedzmy za 5 lat jak planujemy będę
mógł mieć dzici

6. Data: 2001-12-19 13:13:44

Od: "Pi" <p...@t...kitu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lat będę impotentem. Niewiem też czy powiedzmy za 5 lat jak planujemy będę
Gdzie to wyczytałeś???? NIE CZYTAJ TEGO WIĘCEJ
korzystaj póki możesz... bo wynika z tego że niedługo nie będziesz mógł
a z dziećmi nic się nie martw.... zawsze któś pomoże he he
P.
P.

7. Data: 2001-12-19 17:12:37

Od: Konrad Baginski <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Majszek wrote:

> [...]
> lat będę impotentem. Nie wiem też czy powiedzmy za 5 lat jak planujemy będę

Nie czytaj Bravo Girl, to nie będziesz impotentem.
Cosmo też odradzam.
--
Konrad Baginski
http://autorally.w-wa.pl

8. Data: 2001-12-20 18:10:41

Od: "Majszek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie przeczytałem o tym w Bravo ani Cosmo tylko w "Tao Seksualności" -
Japońsk sztuka kochania. Wyglądało że facet wie co pisze opierał to na
wynikach badań przeprowadzanych w USA

9. Data: 2001-12-21 08:54:25

Od: "Pi" <p...@t...kitu> szukaj wiadomości tego autora

> Nie przeczytałem o tym w Bravo ani Cosmo tylko w "Tao Seksualności" -
> Japońsk sztuka kochania. Wyglądało że facet wie co pisze opierał to na
> wynikach badań przeprowadzanych w USA
nie czytaj tego więcej.... !!!
wynikało by z tego że większość facetów po 30-ce by nie mogła...
a może... chyba :)
P.
P.

10. Data: 2001-12-21 14:52:57

Od: Konrad Baginski <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Majszek wrote:

> Nie przeczytałem o tym w Bravo ani Cosmo tylko w "Tao Seksualności" -
> Japońsk sztuka kochania. Wyglądało że facet wie co pisze opierał to na
> wynikach badań przeprowadzanych w USA

No to "Japońskiej sztuki kochania" też nie czytaj. Jeśli napiszę, że od
wkładania nosa do mikrofalówki dostaniesz bąbli na prąciu, to też w to
uwierzysz? Oczywiście wyniki badań mogę dopisać na kolanie. Człowieku, gdzieś
Ty się chował? W takie bzdury wierzyć... wstyd. A prawda jest taka, że każdy
orgazm wydłuża życie, poprawia samopoczucie, zdrowie psychiczne i fizyczne.
Dostajesz dawkę substancji, które pomagają Ci w walce ze stresem, koncentracją,
etc. Bzykaj dalej. Jak po 3 latach nie będziesz mógł to osobiście zanabędę Ci
wiaderko viagry.

--
Konrad Baginski
http://autorally.w-wa.pl

Prośba o pomoc... w znalezieniu materiałów informacyjnych
PYTANIE
papierosy
Uzależnienie od kobiety
Uzalezniony od deptania