wanny akrylowe

1. Data: 2003-01-23 08:33:13

Temat: wanny akrylowe
Od: "sam" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam pytanie do fachowcow, badz uzytkownikow. Na czym polega wyzszosc wanien
akrylowych od tradycyjnych, zeliwnych, czy te akrylowe sa trwale, czy cos
warte sa wanny tylko kryte akrylem.
Dzieki za pomoc
Sam

1. Data: 2003-01-23 09:56:41

Temat: Re: wanny akrylowe
Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 23 Jan 2003, sam wrote:

> Mam pytanie do fachowcow, badz uzytkownikow. Na czym polega wyzszosc wanien
> akrylowych od tradycyjnych, zeliwnych, czy te akrylowe sa trwale,

Wanny akrylowe mogą mieć praktycznie dowolny kształt (oczywiście, jeżeli
nam na tym nie zależy, to nie jest to żadna zaleta). Poza tym taka wanna
nigdy nie jest nieprzyjemnie zimna i dłużej utrzymuje temperaturę wody.
Przy napełnianiu strumień wody nie hałasuje tak bardzo, jak w przypadku
wanny blaszanej (choć duże znaczenie ma tu również konstrukcja samej
baterii). Na szczęście nie przedziurawiłem jeszcze żadnej wanny, ale te
akrylowe wydają się być na oko najmniej trwałe (na pewno żadne nie mają
startu do żeliwnych, ale kto dziś montuje wannę żeliwną?).

> czy cos
> warte sa wanny tylko kryte akrylem.

Hmm. Czemu służy takie rozwiązanie?

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2003-01-23 10:00:14

Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sam" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Mam pytanie do fachowcow, badz uzytkownikow. Na czym polega wyzszosc
wanien
> akrylowych od tradycyjnych, zeliwnych, czy te akrylowe sa trwale, czy cos

Jest cichsza przy nalewaniu wody, lzejsza(chociaz to ma znaczenie glownie
podczas transportu), w d...e jest cieplej gdy siedzisz w akrylowej. Poza tym
jest zdecydowanie wiekszy wybor akrylowych - zarowno ksztaltow jak i kolorow

Zaslav

Zamiana mieszkania a podatki ??
zmywarka
Jak nie IKEA to co?