wartosc czlowieka

1. Data: 2002-11-07 17:23:37

Temat: wartosc czlowieka
Od: "JOK" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Chcialbym sie dowiedziec co naprawde wplywa na wartosc czlowieka, w jakims
miejscu przeczytalem ze gdyby czlowieka rozbic na poszczegolne pierwiastki z
tab. Mendelejewa to jest wart ok 36 dolarow

Pytanie jest nastepujace:
Ile naprawde wart jest czlowiek i co wplywa na jego wartosc?

JOK

1. Data: 2002-11-07 17:29:17

Temat: Re: wartosc czlowieka
Od: "jenny" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z pewnoscia ludziej wartosci nie da sie przelozyc na wartosc pieniezna
....poniewaz ludzie sa o wiele wiecej warci nizeli jakiekolwiek pieniadze
swiata! a kazdy wart jest w zyciu tyle na ile sobie sam zasluzy
jenny

1. Data: 2002-11-07 17:42:34

Od: Papik <p...@g...w.astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 7 Nov 2002 18:23:37 +0100, JOK napisał/napisała:
> Ile naprawde wart jest czlowiek i co wplywa na jego wartosc?

Masz 2 osoby/postaci historyczne:
A. Hitlera i A. Einsteina.
Jeden niszczyl, drugi tworzyl :)
Ktorego bys kupil i za ile.

A teraz poaptrz na to z innej strony:
Jeden stworzyl bron zaglady,drugi chcial stworzyc idealne spoleczenstwo.

Nadal dalbys za kazdego tyle co na poczatku ? :)
Nijak sie ma wartosc czlowieka do wartosci materialnej.

Czlowiek,osoba,jednostka nie przedstawia zadnej wartosci
materialnej/finansowej. (IMHO).

--
* Oficjalnie kawaler * Pawel -PAPIK- Pomorski
GG: 70701

1. Data: 2002-11-07 17:59:26

Od: Marsel <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w art. <s...@c...acn.waw.pl>,
szanowny kol. Papik pisze, ze:
<...>
> Nadal dalbys za kazdego tyle co na poczatku ? :)
> Nijak sie ma wartosc czlowieka do wartosci materialnej.

> Czlowiek,osoba,jednostka nie przedstawia zadnej wartosci
> materialnej/finansowej. (IMHO).

slusznie i nieszlusznie

czlowiek, ale nie osoba, jest rowniez bardzo materialny
i co prawda nie na atomy, bo to nie ma sensu,
ale na organy mozna go sprzedac i przeliczyc kaske.
tu wartos czlowiek moze byc wymierana, chociaz sama cena podlega
negocjacjom (nie wiem czy sa jakies stale stawki za dajmy na to zdrowa
watrobe)
wiem ze niepowazne troche ale... jakie pytanie taka odpowiedz

--
Marsel

1. Data: 2002-11-07 18:30:35

Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

"JOK" <o...@w...pl> wrote in news:aqe79n$5mf$1@news.tpi.pl:

> Ile naprawde wart jest czlowiek i co wplywa na jego wartosc?

Mysle, ze czlowiek jest wart nie wiecej jak 15 tys. zlotych.
Na wartosc czlowieka wplywa wiek, waga oraz rodowod.
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi i wnioski: k...@k...pl

We had joy, we had fun
We had seasons in the sun

1. Data: 2002-11-07 19:38:09

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

JOK:
> Pytanie jest nastepujace:
> Ile naprawde wart jest czlowiek i co wplywa na jego wartosc?

To zalezy od czlowieka i zalezy tez dla kogo ma miec te wartosc. ;)

Czarek

1. Data: 2002-11-07 19:57:31

Od: Brother Maelcum <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

JOK kindly wrote:

> [...]
> miejscu przeczytalem ze gdyby czlowieka rozbic na poszczegolne pierwiastki z
> tab. Mendelejewa to jest wart ok 36 dolarow

Jakie pierwiastki?
Kto chce kupic poszczególne pierwiastki?
Tanio sprzedam. Pelny wybór

--
Naród silny rodzina. Rodzina silna Bogiem. Bóg silny Dentrem.
http://www.dentro.alt.pl

1. Data: 2002-11-07 20:14:28

Temat: Odp: wartosc czlowieka
Od: "Jacek Słoma" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a moze jest wart tyle, ile moge dla niego poświęcić? może tyle ile stworzył?
a może jest gówno wart?
wybierz, zmien, podsumuj sobie zależnie od nastroju :-)

wartość - rzeczownik abstrakcyjny

1. Data: 2002-11-07 20:14:56

Od: "Natalia Slowik - www.beep.pl" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tab. Mendelejewa to jest wart ok 36 dolarow
>
> Pytanie jest nastepujace:
> Ile naprawde wart jest czlowiek i co wplywa na jego wartosc?

Dziwna sprawa z tym przeliczeniem czlowieka na pieniadze i troche dolujaca.
Ale cale szczescie czlowiek jest najcenniejszy i niezalezy to od jego
fizycznosci, ale od zawartosci wewnetrznej. Zreszta co zdzialalby wszystkie
inne dobra tego swiata bez czlowieka? Pozdrawiam.

--
Natalia Slowik,
Hosting lepszy niz miod! Kliknij, skosztuj slodyczy!

1. Data: 2002-11-07 20:18:48

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JOK" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

> miejscu przeczytalem ze gdyby czlowieka rozbic na poszczegolne pierwiastki
> tab. Mendelejewa to jest wart ok 36 dolarow

Wszystko zalezy od kryterium.:-))) Gdyby czlowieka skroic na organy do
przeszczepów bo wart jest naprawde kupę kasy - wątroba, rogówki oczu, serce,
nerki itd.

HaNkA

Wielka, poważna prośba.
Zasady