warzywne zapiekanki?

1. Data: 2001-06-20 09:45:15

Temat: warzywne zapiekanki?
Od: "Agnieszka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No i stało się to , czego się obawiałam. Ważę 67 kg i przeżywam dramat.
Chciałabym poprosić Was o przepisy na zapiekanki z warzyw, w miarę
niskokaloryczne, które "służyłyby" mi w czasie obiadokolacji.

Ogłaszam publicznie: rezygnuję z pieczywa, piwa, smażonego mięsa i sosów.
Słyszeli wszyscy???
Pomóżcie z tymi przepisami

POzdrawiam

Agnieszka 67

1. Data: 2001-06-20 09:58:49

Temat: Re: warzywne zapiekanki?
Od: Magda Rzepka <m...@i...zabrze.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszko, zapiekanki potrzebuja jednak troche wiecej tluszczu, jakiegos
sera, czasem sosu ... inaczej beda wyschniete, z pewnoscia jadalne ale
ja sie rezygnuje z tylu rzeczy podczas diety to warto przygotowac sobie
smaczny niskokalorycznyc posilek.
Polecam wiec zestawy jarzyn np. brokuly, marchewke, fasolke szparagowa
po prostu ugotowane w wodzie z odrobina soli. Na talerzu rozkladamy
sobie ugotowane warzywka i bierzemy do tego odrobine masla np. z ziolami
czy czosnkiem. Maslo konieczne bo witaminy z grupy B rozpuszczaja sie w
tluszczu.
I gwarantuje ze glodna nie bedziesz.
Trzymam kciuki

Magda

1. Data: 2001-06-20 10:11:46

Temat: Odp: warzywne zapiekanki?
Od: "kasiek" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

a może lepiej warzywa gotowane na parze- szybciej. poza tym zapiekanki maja
to do siebie,że w ich skład wchodzi często zółty ser i sos beszamelowy- dużo
kalorii.
ja swego czasu schudłam 10 kg. i nie na zapiekankach warzywnych. dieta MŻ,
ostatni lekki posiłek o 18! duzo wody i ruchu. jakos nie za bardzo wuierzę w
odchudzanie poprzez zajadanie zapiekanek itp. dyscyplina
kachna 50

1. Data: 2001-06-20 11:20:48

Od: Monika Bacińska-Wojewódka <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niskokaloryczne, które "służyłyby" mi w czasie obiadokolacji.
> Ogłaszam publicznie: rezygnuję z pieczywa, piwa, smażonego mięsa i sosów.

Moja rada (oprocz tych w postach powyzej): duzo kefiru. Prawie wcale nie ma kalorii a
cudownie pomaga w przemianie materii. I niezle zapycha brzuch.
W napadach lakomstwa kefir miksowany z truskawkami/malinami.

:-) Monika (swego czasu -12 kg, teraz niestety wiecej, ale usprawiedliwione (w
polowie
sierpnia wieksza czesc nadwagi ma wyjsc na zewnatrz)

1. Data: 2001-06-20 11:51:12

Od: "Eponina" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Bacińska-Wojewódka" <m...@p...pl> napisał

> :-) Monika (swego czasu -12 kg, teraz niestety wiecej, ale
usprawiedliwione (w polowie
> sierpnia wieksza czesc nadwagi ma wyjsc na zewnatrz)

Naliczyłam już na pl.rec.kuchnia trzy Moniki. I wszystkie w
ciąży!!!

Ciekawe...

Monika (czwarty miesiąc)

1. Data: 2001-06-20 12:52:20

Temat: Re: Odp: warzywne zapiekanki?
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eponina wrote:

> Naliczyłam już na pl.rec.kuchnia trzy Moniki. I wszystkie w
> ciąży!!!

Hmm - skora tak ta Grupa działa na kobiety, to dobrze, że moja st..,
słonko jej nie czytuje [za często] :)

sadyl

1. Data: 2001-06-20 14:50:15

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Eponina <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
napisał:4A17A5AA351ED5119BDB0050DA83B7D375002B@jplwa
nt003.jasien.gda.pl...
> Naliczyłam już na pl.rec.kuchnia trzy Moniki. I wszystkie w
> ciąży!!!
> Ciekawe...
> Monika (czwarty miesiąc)

Jakie to szczescie , ze mi Jola na imie...:))))

Jola L-L

1. Data: 2001-06-20 15:28:04

Od: Joanna Słocka <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jola L-L <j...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> Jakie to szczescie , ze mi Jola na imie...:))))

Żałuj!
A może wcale nie? Na Jole też to przychodzi ;-) Hihi
Asia

1. Data: 2001-06-20 17:05:08

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pomóżcie z tymi przepisami

ja wlasnie sie odchudzam i bardzo mi pomagaja dania warzywne, ktore sama
sobie robie. najbardziej lubie leczo (pieczarki, pomidory, cebula, cukinia,
papryka - kroisz, mieszasz i wrzucasz do duzego gara, doprawiam sola i
pieprzem i dusisz) - malo kalorii, a najesc sie mozna do syta i do tego to
jest pyszne:)

drugie danie to zupy - bierzesz takie warzywa, jakie masz pod reka. moja
ulubiona kombinacja jest z mrozonek: brukselka, kukurydza, fasolka
szparagowa, brokuly, wloszczyzna - wrzucam tego tyle, zeby bylo w wodzie
gesto, po zagotowaniu jeszcze czesto troche miksuje, doprawiam sola,
pieprzem ,sosem sojowym. mozna podlac troche mlekiem. zupa jest pyszna i ma
malutko kalorii.

pamietaj tez o salatkach - mozna sie nimi zapchac na amen:)

1. Data: 2001-06-20 18:11:53

Od: "Czarny" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Słocka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik Jola L-L <j...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> Żałuj!
> A może wcale nie? Na Jole też to przychodzi ;-) Hihi
> Asia

Jak dobrze ze jestem facetem :)
Czarny

Kalendarium spiżarniane?!!