wątroba

1. Data: 2004-02-04 15:10:27

Temat: wątroba
Od: Marcyś <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakiś rok, półtora temu szczepiłem się na wirusowe zapalenie wątroby.
Dostałem trzy serie zastrzyków, w ramach akcji Żółty Tydzień. Od tamtego
czasu pobolewa mnie po prawej stronie brzucha (rozumiem, kształcony w
szkole, że tam jest wątroba).
Co może być powodem? Źle zaaplikowana szczepionka? A może moja wątroba boli
od czego innego (dieta, tryb życia, itp).
Czy możliwe jest, że szczepionka zamiast uchronić mnie, zaraziła wirusowym
zapaleniem wątroby? Generalnie nie czuję się źle, tylko raz na kilka dni coś
mnie TAM zakłuje jakby szpilką.
A może nie ma się czego obawiać i wystarczy łykać jakiś ogólnodostępny lek
na wątrobę z apteki?

Jakiej specjalizacji lekarz będzie wiedział najlepiej?

pozdrawiam serdecznie
M.

2. Data: 2004-02-08 01:20:21

Temat: Re: wątroba
Od: FIKOLAJ <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 4 Feb 2004 16:10:27 +0100, Marcyś <m...@p...pl> wrote:

>Jakiej specjalizacji lekarz będzie wiedział najlepiej?
>
>pozdrawiam serdecznie
>M.

Zrób próby wątrobowe.
Kazdy lekaz powie Ci czy wynik jest dobry czy zły.
Jak bedzie zły to wtedy zacznij się martwić. Narazie bądz spokojny bo
nerwy szkodzą wątrobie :)
A doktor od wątroby to hepatolog.

fikolaj

za niski poziom glukozy?