za niski poziom glukozy?

1. Data: 2004-02-04 14:26:25

Temat: za niski poziom glukozy?
Od: "loolaa" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Jakis czas temu ginekolog kazal mi zrobic sobie badania w zwiazku z
pigulkami ant. Miedzy innymi byla tam glukoza i podobno jej poziom jest zbyt
niski (3,4 mmol/l, a jem duzo slodyczy). Gin. powiedzial zebym z tym sie
zglosila do jakiegos lekarza, ale nie jestem pewna czy jest po co? Blakanie
sie po przychodniach nie jest moim ulubionym zajeciem :)
W zwiazku z tym mam pytanie czy powinnam isc czy nie bo zawsze mi sie
wydawalo ze to dobrze jak sie ma niski poziom glukozy. Kilka osob u mnie w
rodzinie choruje na cukrzyce, ale maja wysoki poziom cukru.
Jak jest z ta glukoza?

Ola

---

2. Data: 2004-02-04 15:59:22

Temat: Re: za niski poziom glukozy?
Od: Hektor <m...@a...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zawsze mi sie wydawalo ze to dobrze jak sie ma niski poziom glukozy.
> Kilka osob u mnie w rodzinie choruje na cukrzyce, ale maja wysoki

Slodycze nie maja glukozy tylko saharoze (cukier). Nie wiem jaki jest ten
przelicznik ale jak bylem na badaniach to wykrylo mi 95...(?) pani doktor
powiedziala ze to normalne , z kolei moj kolega mial o 10 mniej ode mnie
heh:/ tez niby mial w normie (badanie bylo robione na miejscu, takim
elektronicznym urzadzonkiem). Zjedz sobie miodu (zawiera glukoze, frukoze i
wiele innych cenych dla zdrowia skladnikow), w sklepie mozna kupic glukoze
sporzywcza, jak jade na jakies 80km (rowerkiem) to glukoza jest
obowiazkowa!

3. Data: 2004-02-05 07:53:16

Od: "Jadarek" <dkral@_BEZ_TEGO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> sporzywcza, jak jade na jakies 80km (rowerkiem) to glukoza jest
> obowiazkowa!
^^^^^^^^^^^^^

Pozwolę sobie mieć odmienne zdanie.... :-)

Pozdrawiam

"Jadarek" - Dariusz Kral (co to zjada ok. 60g węglowodanów na dobę i na
rowerku też jeździ niemało...)

4. Data: 2004-02-05 21:49:55

Temat: [OT]............Re: za niski poziom glukozy?
Od: "KOWALLL" <l...@a...76.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozwolę sobie mieć odmienne zdanie.... :-)

ja też:))... 170 km na wodzie i kanapkach z białym serem i dżemem..
wystarcza:))

----
Pozdrawiam
Ł.Kowalski (KOWALLL)

w adresie wytnij "antyspam"

5. Data: 2004-02-06 09:12:30

Temat: Re: [OT]............Re: za niski poziom glukozy?
Od: Hektor <m...@a...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja też:))... 170 km na wodzie i kanapkach z białym serem i dżemem..
> wystarcza:))

No to harpagany jestescie, mi poza buleczka z serem potrzeba jeszcze
odrobine glukozy do bidonu. W sumie to jeszcze zalezy od stylu jazdy
chociaz ja w sumie nie szaleje a na trasie to predkosc utrzymuje sie 40-
50km/h.

6. Data: 2004-02-06 11:17:50

Od: "KOWALLL" <l...@a...76.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odrobine glukozy do bidonu. W sumie to jeszcze zalezy od stylu jazdy
> chociaz ja w sumie nie szaleje a na trasie to predkosc utrzymuje sie 40-

brawo... ja swoim "czołgiem" --- mój rowerek waży ok. 13 kg --- to 50 km/h
to chyba na sprincie na 500 m miałbym kłopot utrzymać... na trasie ok. 100
km .. to chyba gdyby to była górka 100 km :))..

ale chcę sobie sprawić szosówkę.. wtedy to będzie jazda:)

Pozdrofki
Ł.Kowalski

7. Data: 2004-02-06 12:05:42

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hektor napisał:
> W sumie to jeszcze zalezy od stylu jazdy
> chociaz ja w sumie nie szaleje a na trasie to predkosc utrzymuje sie 40-
> 50km/h.

Hm, to jest Twoja średnia prędkość? ;)
Jaki dystans, jaki rower, jaki teren?
--
pa, Basia (też jeżdżąca, więc zadziwiona kondycją ;) )

czy usuwać żylaki powróżka nasiennego?
metody usuwania przepukliny szyjnej?
Odczulanie bez Zyrtecu
progenia