watroba i wizyta u onkologa

1. Data: 2005-06-22 13:35:49

Temat: watroba i wizyta u onkologa
Od: "kruszynia" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Niedawno pojawil sie watek na temat powiekszonej normoechogenicznej watroby,
wiem juz zatem czym sie rozni normo od hypo i hyperechogenicznej. Mam
natomiast pytanie odnosnie pozostałych komentarzy na wyniku USG, otoz:
watroba powiekszona, niejednorodna, normoechogeniczna, zawiera roznej
wielkosci struktury hypo i normoechogeniczne o cechach meta. Co to moze
oznaczac, tym bardziej, ze pacjent (moj wujek) dostal skierowanie do
onkologa. Wizyta w piatek, a ja do tego czasu chcialabym go troche uspokoic,
jesli w ogole to bedzie mozliwe.

dziekuje za wszelkie odpowiedzi i pozdrawiam
kruszynia