wawrzynek

1. Data: 2005-04-04 20:17:51

Temat: wawrzynek
Od: Naj <n...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Miałem wawrzynek wysoki na metr, kwitnący. W zeszłym roku padł.
Za to obsiał się obficie. Jakby ktoś chciał, może sobie posępic do woli
sadzonek (ok. 15cm). Warszawa
pozdrowienia
Jan

2. Data: 2005-04-04 21:04:05

Temat: Re: wawrzynek
Od: "Gosia Stachowiak" <s...@w...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam. Miałem wawrzynek wysoki na metr, kwitnący. W zeszłym roku padł.
> Za to obsiał się obficie. Jakby ktoś chciał, może sobie posępic do woli
> [...]

ja bym chciala...tylko nie wiem, czy mi sie nalezy, bo malo sie tutaj
odzywam...;)no i mieszkam chyba troszki za daleko...(wielkopolska)

Gosiak.

3. Data: 2005-04-04 21:38:43

Od: "Tomaszjan" <tomaszjan(WYTNIJ -TO)@neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja bym chciala...tylko nie wiem, czy mi sie nalezy, bo malo sie tutaj
> odzywam...;)no i mieszkam chyba troszki za daleko...(wielkopolska)
>
> Gosiak.

Jak uznasz, że się milczącej Poznaniance należy, a Ta zdania nie zmieni, to
bliżej podwiozę (za niewielką opłatą w sadzonce. Konin, Słupca, Września,
Swarzędz).

Warszawiak ;-) Tomaszjan

4. Data: 2005-04-05 06:14:03

Od: "Tarpan" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomaszjan" <tomaszjan(WYTNIJ -TO)@neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:d2sce2$p5l$1@nemesis.news.tpi.pl...

>>> pozdrowienia

> Jak uznasz, że się milczącej Poznaniance należy, a Ta zdania nie zmieni,
> to bliżej podwiozę (za niewielką opłatą w sadzonce. Konin, Słupca,
> Września, Swarzędz).
>
> Warszawiak ;-) Tomaszjan
==========================
Należy się wszystki...
Ja też nie jestem zasłużonym :)
Dziękuję za ofertę podrzucenia poznanianki :), ale ona chyba nie z samego P.
Gosiu - daj znać na priva, to spróbuję zorganizować transport, chociaż nie
mam doświadczenia w przesyłaniu sadzonek.
Pozdrowienia
Jan

5. Data: 2005-04-05 07:36:21

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Naj wrote:
> Witam. Miałem wawrzynek wysoki na metr, kwitnący. W zeszłym roku padł.
> Za to obsiał się obficie. Jakby ktoś chciał, może sobie posępic do woli
> sadzonek (ok. 15cm). Warszawa

Chętnie wysępię, też Warszawa :)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

6. Data: 2005-04-05 16:04:25

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tarpan" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> Dziękuję za ofertę podrzucenia poznanianki :),
> Pozdrowienia
> Jan

Do podrzucania poznanianki piszę się ochotnie.
Pewnie wespół, wzespół z Tadziem
możemy tego dokonać bez większego wysiłku.
:-)))
Pozdrawiam pogodnie
skryba

Sadzonki drzewek - kupie