ważne pytanie!

1. Data: 2003-06-10 18:37:14

Temat: ważne pytanie!
Od: "akara" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Mam bardzo ważne pytanie, czy ktoś może mi pomóc?Chciałabym wiedzieć coś o
nacieczeniu nowotworowym-jestem po operacji 5 lat i pojawiło się u mnie
muszę wiedzieć jakie są jego konstekwencje, do czego prowadzi i czy się
czegoś obawiać?

2. Data: 2003-06-17 14:14:57

Temat: Re: ważne pytanie!
Od: Art <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

akara wrote:

> [...]
> nacieczeniu nowotworowym-jestem po operacji 5 lat i pojawiło się u mnie
> muszę wiedzieć jakie są jego konstekwencje, do czego prowadzi i czy się

Moja MAMA miala operacje 4 lata temu teraz jest naciek na kosc i lekarze
stwierdzili ze nie da sie tego wyciac.
Nie wiem jaka jest Twoja sytuacja ale im predziej tym lepiej i szukaj w
roznych szpitalach i klinikach
Pozdrawiam i zycze zdrowia

alternatywa dla Daktarinu
Terapia dr. Maxa Gersona