grypa angina..?

1. Data: 2003-06-10 16:44:56

Temat: grypa angina..?
Od: <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jestem rehabilitantką, i ostatnio mam bardzo dużo pacjentów
Przez pare godz latam spocona po wietrzonych korytarzch.
Dziś rano wstałam nieżywa, spuchnięta i z wypiekami na twarzy.
Teraz mam 37,5, wypieki i wędrujące bóle mięśni.
Gardło jest troszke wysuszone ale nie moge powiedzieć żeby mi
jakoś bardzo dokuczało.
Czy tak się zaczyna grypa lub angina? Nie wiem czy mam iść jutro rano do
lekarza,
nie za bardzo mogę teraz wziąść wolne.

m.

2. Data: 2003-06-11 17:52:46

Temat: Re: grypa angina..?
Od: "Sluchaj" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakoś bardzo dokuczało.
> Czy tak się zaczyna grypa lub angina? Nie wiem czy mam iść jutro rano do
O co chodzi masz podwyższoną temperaturę, masz jakiś stan zapalny czyli
jesteś chora, czy to jest ważne jaka to choroba? Grypa lub angina !! Lepiej
na początku poleżeć niż później cierpieć. IDŹ DO LEKARZA. Nie zarażaj
rehabilitowanych.
>Sluchaj<

(OT) Obieg informacji o pacjencie
wapń i fosfor