ortodonta

1. Data: 2003-06-10 15:09:42

Temat: ortodonta
Od: "dziekan" <a...@e...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś się orinetuje jaka jest cena aparatu stałego przy bardzo małej wadzie?
Czy zależy od wady uzębienia...?

--
|^^^^^^^^^^^^^^\\||

2. Data: 2003-06-10 19:47:36

Temat: Re: ortodonta
Od: "winyl" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Zalezy od gabinetu.I materialow urzytych do wykonania,to tez kosztuje sporo.

Rzad wielkosci od setek do tysiecy :))

Pozdrawiam

Sebastian

3. Data: 2003-06-10 20:37:35

Od: "pawel wojciechowski" <p...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dziekan" <a...@e...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
> Ktoś się orinetuje jaka jest cena aparatu stałego przy bardzo małej
wadzie?
> Czy zależy od wady uzębienia...?
mysle ze cena raczej nie zalezy od wady, większa wada - wiekszy ból i tyle.
cena: w moim wypadku, aparat na gorne i dolne zeby chyba 1.300zł (ale mozna
i za 2.500 jezeli chesz aby był porcelanowy i miej widoczny IMHO szkoda
kasy) a potem wizyty co 2-4-6 tygodni za 100zł kazda..
a i jescze jedno.. mała wada to moze sie wydawac ze zęby sie naprostuja juz
po 3-4 miesiacach, ale nie daj się zwieść i nie kaz sobie zdejmowac, bo sie
wszytko rozjedzie ( z doswiadaczenia kolegi) ja nosiłem dwa lata, choc juz
po roku wszystko wygladało dobrze, i teraz... jak chcesz podeśle Tobie
zdjęcie mojego czarującego uśmiechu :))
pozdrawiam paweł
jakies dodatkowe pytania, słuze pomoca, mam dwa lata praktyki za sobą :)
ps. ceny z Poznania.
--
piszac na priva USUŃ co trzeba z adresu
p...@W...poczta.onet.pl

4. Data: 2003-06-11 11:30:09

Od: "dziekan" <a...@e...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pozdrawiam paweł
> jakies dodatkowe pytania, słuze pomoca, mam dwa lata praktyki za sobą :)

Słyszałem coś jeszcze o aparacie, który nosi się później aby wszystko
utrwalić. Nosiłeś taki?
Zastanawiam się czy wydać tą kasę, ponieważ wszyscy mówią, że mam dobry
zgryz. Właściwie to mam na górze trochę wystające kły i na dole jedynka
trochę skręcona ale praktycznie tego nie widać, trzeba by patrzeć w buzie od
góry :). Czy te wizyty są tylko 3 czy więcej?

Dzięki i pzdr.

5. Data: 2003-06-13 08:10:31

Od: "Deuter" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
od
> góry :). Czy te wizyty są tylko 3 czy więcej?

Jestem wlasnie szczesliwym posiadaczem aparatu stalego wiec moge Ci zdac
cala relacje:
1/ W zaleznosci od wady aparat staly nosisz zazwyczaj od roku do dwoch lat.
2/ W trakcie noszenia pojawiasz sie na wizytach z czestotliwoscia co 2-6
tygodni (w zaleznosci od potrzeb). Wyjdzie tego troche wiecej niz 3 wizyty
:)))
3/ Po zdjeciu aparatu stalego dostajesz aparat retencyjny, ktory ma za
zadanie nie dopuscic do ponownego 'rozwichrowania' zebow. Koszt tego aparatu
to juz nie taka straszna kwota.

Ja za wizyty place 50 zl i to tez nie za kazda, niektore mam bezplatnie w
zaleznosci od gestu lekarza.

Pozdrawiam,
Marcin

6. Data: 2003-06-13 19:19:59

Od: Roman Polanski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 10 Jun 2003 17:09:42 +0200, "dziekan" <a...@e...pw.edu.pl>
wrote:

>Kto? si? orinetuje jaka jest cena aparatu sta?ego przy bardzo ma?ej wadzie?
>Czy zale?y od wady uz?bienia...?

mam ceny warszawskie, podobno makabrycznie wysokie (Orthodos, Natolin)

Aparat (gora - tzw estetyczny, dol - metalowe zamki) ok 3400zl,
comiesieczne wizyty kontrolne za.... 220 zl

jestem podlamany... dzisiaj bylem w innym gabinecie i namawiali mnie
na aparat ruchomy zamiast stalego.

w tym pierwszym (Natolin) czekala mnie jeszcze operacja podniesienia
zatoki, czy czegos podobnego (chodzilo o to ze mam ubytek kosci w
okolicach L6) i ekstrakcja 2 zembow.

przy aparacie ruchomym zapominamy o ekstrakcji i operacji (koszt
operacji: 2000-3000zl)

Pytanie - co sadzicie o aparacie ruchomym vs. staly?

Pozdrowienia!
B.

Choroba zawodowa ??
Weryfikacja pojęcia