wc podwieszane

1. Data: 2005-07-14 17:51:05

Temat: wc podwieszane
Od: " " <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jaką głebokość ma stelaż licząc łącznie z glazurą. Interesują mnie jak
najbardziej płaskie, chodzi mi o model mocowany do podłogi i ew. bokiem do
ściany, bo główna ścianka to 6.5cm bloczki ytong więc chyba nie utrzymają

2. Data: 2005-07-15 06:48:24

Temat: Re: wc podwieszane
Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 14 Jul 2005 17:51:05 +0000 (UTC)
" " <e...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
> najbardziej płaskie, chodzi mi o model mocowany do podłogi i ew.
> bokiem do ściany, bo główna ścianka to 6.5cm bloczki ytong więc chyba

ja mam do ciezkiej zabudowy z glazura, i u mnie glebokosc to 18cm bodaj...

Sierp

rozmrazanie a truskawki
Polecam, na prawdę warto
dzialka i domek - jak go doprowadzic do normalnego stanu
farba "szorowalna"
Zmywarka Bosch - jaki model wybrac?