wciąż malejace piersi

1. Data: 2004-04-01 19:46:11

Temat: wciąż malejace piersi
Od: "Pietruszka" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Słyszałam, że istnieją tabletki, które powodują powiekszenie piersi.
Niestety nie mam na ten temat żadnych konkretnych informacji i o nie właśnie
chciałam prosic osoby, które cos na ten temat wiedzą.
Mój problem jest taki, że od jakiegoś czasu, mój biust staje się co raz
miejszy, chociaż wcześniej nosiłam miseczkę C!!! Martwi mnie, że wkrótce
nawet rozmiar A będzie za duży.
Jeśli ktoś wie coś na temat tych tabletek to proszę o info.

Dziekuję i pozdrawiam

2. Data: 2004-04-01 20:06:28

Temat: Re: wciąż malejace piersi
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Słyszałam, że istnieją tabletki, które powodują powiekszenie piersi.
jasne, ciekawe wiec z czego żyją chirurdzy plastyczni?
ogólnie- po pigułkach antykoncepcyjnych mogą (ale nie muszą) powiększyc się
piersi i zwykle jest to efekt przejściowy, spowodowany zatrzymywaniem wody.

3. Data: 2004-04-01 21:03:54

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pietruszka" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Mój problem jest taki, że od jakiegoś czasu, mój biust staje się co raz
> miejszy, chociaż wcześniej nosiłam miseczkę C!!! Martwi mnie, że wkrótce
> nawet rozmiar A będzie za duży.

A może wystarczy trochę przytyć? I nie trzeba jeść żadnych tabletek...
kalorie w dowolnej postaci...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

4. Data: 2004-04-02 13:27:29

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pietruszka" <g...@p...onet.pl> wrote in message
> Słyszałam, że istnieją tabletki, które powodują powiekszenie piersi.
Antykoncepcyjne powiększają nieznacznie piersi.
Również dobrze dobrany biustonosz i regularne jego noszenie formuje kształt
piersi (może go troszkę zwiększyć i nie chodzi tu o pushup).
Ważne, czy piersi poprostu zmalały, czy zrobiły się mniej jędrne, i czy
ostatnio schudłaś?
proponuję pogooglować pl.rec.uroda :)
pozdrawiam
barbarella

5. Data: 2004-04-02 14:26:44

Od: "dino" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Dziekuję i pozdrawiam
>
> No i piescic, piescic, piescic:) to wcale nie zart!!! alebo masaz, ale to
rzecz wysoce specjalistyczna i malo kto w naszym kraju zna te technike :)
Pozdrowienia dino

mysi zapach w uchu.
krew w moczu!
ile RENTY ?????