wczoraj kupilam maszyke do lodow

1. Data: 2004-05-10 05:21:43

Temat: Re: wczoraj kupilam maszyke do lodow
Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A wg jakiego przepisu robisz lody....moze podasz...??

Robilam wg bardzo starego przepisu, ktory znalazla moja mama.
5 zoltek utarlam z cukrem (dalalm 20 dkg, ale wyszlo za slodkie). Dolewajac
powoli 500 ml smietanki podgrzewalam mieszajac, aby zgestnialo, ale nie
zagotowalo sie. Potem ciagle mieszajac chlodzilam garnek w zimnej wodzie.
Gdy mieszanka miala odpowiednia temperature wlalam ja do maszynki i
wlaczylam mieszanie.

Ale niedwano na grupie kilka ososb podawalo swoje wyprobowane przepisy,
m.in. na lody bananowe, ktore chce zrobic jutro.

Wklejam przepis Sylwii:
"3 banany, mocno dojrzale
80 g cukru pudru
250 ml kremowki
lyzka soku z cytryny

Wszystko dokladnie zmiksowac w blenderze i mrozic w maszynce. Jako ze jest
to dosc mala porcja, mozna skladniki podwoic."

Pozdrawiam.
Basiek.

1. Data: 2004-07-02 21:15:53

Od: "Firestarter" <n...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> napisał:
> Wczoraj kupilam maszynke do lodow i dzisiaj zamierzam ja wyprobowac.
> Znalazlam to cudo w Media Markcie. Kosztowalo mnie niecale 20z zl i dzisiaj
> okaze sie, czy bylo warto.
> Dam znac jak poszlo.

i jak poszlo? :)
przejzalem caly watek, ale nie napisalas czy bylo warto, a w tygodniu wybieram
sie do mm w poznaniu, akurat ww maszynka jest w "ofercie makro" za 169,58 wiec
jakbys mogla to w wolnej chwili napisz czy godna jest uwagi.

z gory dzieki za odpowiedz :)

btw
kilka osob pytalo jak wyglada ta maszynka,
http://www.polano.pl/zdjecia/oryginal/0/88/236309.jp

1. Data: 2004-07-03 05:42:41

Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wiec
> jakbys mogla to w wolnej chwili napisz czy godna jest uwagi.

Poszlo swietnie, juz kilka razy robilam w niej lody i rzeczywiscie wychodza
bardzo dobre i ladnie sie mroza, tylko koniecznie trzeba sie stosowac do
instrukcji i maszynka musi byc ponad 24 godziny w zamrazalniku przed
rozpoczeciem mrozenia lodow i lepiej, jesli wszystkie produkty sa z lodowki.
Wtedy wszystko szybciej tezeje.
Ogolnie uwazam, ze maszynka byla warta swojej ceny (ja zaplacilam w MM z
tego, co pamietam, 199 zl).
Musze dodac, ze chodzac po innych sklepach nigdzie nie spotkalam podobnej
maszynki.

Pozdrawiam.
Basiek.

Pycha!!
pomocy: kurczak w wiórach kokos. w sosie ananas
ferelne ciasto
Jak zrobić muss owocowy?
Randka