wczoraj kupilam maszyke do lodow

1. Data: 2004-05-09 05:17:19

Temat: wczoraj kupilam maszyke do lodow
Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
Wczoraj kupilam maszynke do lodow i dzisiaj zamierzam ja wyprobowac.
Znalazlam to cudo w Media Markcie. Kosztowalo mnie niecale 20z zl i dzisiaj
okaze sie, czy bylo warto.
Dam znac jak poszlo.
Pozdrawiam.
Basiek.

1. Data: 2004-05-09 06:56:32

Temat: Re: wczoraj kupilam maszyke do lodow
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In <c7kess$gm0$1@topaz.icpnet.pl> Basiek wrote:
> [...]
> Znalazlam to cudo w Media Markcie. Kosztowalo mnie niecale 20z zl i
> dzisiaj okaze sie, czy bylo warto. Dam znac jak poszlo. Pozdrawiam.

Napisz o niej coś więcej, bo cena wydaje się nieprawdopodobna.

Władysław

1. Data: 2004-05-09 09:37:11

Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Napisz o niej coś więcej, bo cena wydaje się nieprawdopodobna.
Przepraszam, umknelo jedno zero. Oczywiscie 200 zl :)
Pozdrawiam.
Basiek.

1. Data: 2004-05-09 13:09:40

Od: "Rena" <r...@A...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> napisał w
wiadomości news:c7ku44$sut$1@topaz.icpnet.pl...
> Przepraszam, umknelo jedno zero. Oczywiscie 200 zl :)

a jak ona dziala - moze podeslesz zdjecie?

1. Data: 2004-05-09 13:59:34

Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a jak ona dziala - moze podeslesz zdjecie?

Ze zdjeciem bedzie kiepsko, przynajmniej na razie.
Zasadniczo sklada sie z powiedzmy dwoch podstawowoych czesci: miski
chlodzacej i miksera.
Miske wklada sie do zamrazalnika na 24 godziny.
Potem wlewa sie do niej schlodzone skladniki lodow i wlacza na jakies 40
minut.
Po tym czasie powiiny sie wyrobic lody.
Moje wlasnie sie kreca
Pozdrawiam.
Basiek.

P.S. Jak bede miala mozliwosc, to podesle zdjecie.

1. Data: 2004-05-09 14:07:22

Od: "Rena" <r...@A...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> napisał w
wiadomości news:c7ldg3$alm$1@topaz.icpnet.pl...

> Miske wklada sie do zamrazalnika na 24 godziny.
> Potem wlewa sie do niej schlodzone skladniki lodow i wlacza na jakies 40
> minut.
> Po tym czasie powiiny sie wyrobic lody.

czy to jest na baterie? czy to jest duze - miesci sie spokojnie w
zamrazalniku? w ktorym mm to kupilas? jakiej marki to jest?

1. Data: 2004-05-09 15:26:34

Od: "..." <l...@i...oijduhf> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basiek" napisał w wiadomości ...
> Zasadniczo sklada sie z powiedzmy dwoch podstawowoych czesci: miski
> chlodzacej i miksera.

Czy wygląda to tak http://www.agd.and.pl/agd/kenwood/a954.htm , czy jakoś
inaczej?
Pzdr. M

1. Data: 2004-05-09 17:07:02

Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy to jest na baterie?
jest na prad

> czy to jest duze - miesci sie spokojnie w zamrazalniku?
miesci sie w zamrazalniku bez problemow. Miska jest srednicy 19 cm i
wysokosci jakies 24,5 cm. Reszta to nakladka na miske (silniczek - tak jak
mikser, tyle, ze mniejszy)

> w ktorym mm to kupilas?
Kupilam to w MM w Poznaniu, ale pewnie w innych tez sa.

> jakiej marki to jest?
malo znanej, przynajmniej dla mnie : Ariete

Pozdrawiam.
Basiek.

1. Data: 2004-05-09 17:08:41

Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy wygląda to tak http://www.agd.and.pl/agd/kenwood/a954.htm , czy jakoś
> inaczej?

Troche inaczej. Jest mniejsze - na szczescie :)
To jest miska z nakladka (taki jakby mikser). Wielkosc miski podalam w
poscie wyzej.
Pozdrawiam.
Basiek.

1. Data: 2004-05-09 18:32:27

Od: "KAsia" <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

A wg jakiego przepisu robisz lody....moze podasz...??
Pozdro Kasia

Pycha!!
pomocy: kurczak w wiórach kokos. w sosie ananas
ferelne ciasto
Jak zrobić muss owocowy?
Randka