wentylator w WC

1. Data: 2006-06-27 06:09:15

Temat: wentylator w WC
Od: "Wojtek" <a...@a...lo> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję jakiegoś cichego wentylatora do WC. Słyszałem o Dospel Fresh 100.
Miał ktoś z nim styczność? Inne rozwiązania/modele?

2. Data: 2006-06-27 18:52:34

Temat: Re: wentylator w WC
Od: "Madoniowie" <m...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek" napisał:
> Poszukuję jakiegoś cichego wentylatora do WC. Słyszałem o Dospel Fresh
> 100. Miał ktoś z nim styczność? Inne rozwiązania/modele?

Ja mam Vents 100 z wyłącznikiem czasowym. Hałas w normie. Nie cichy nie
głośny. Za to wysysa dobrze. W łazience Vents 125 z czujnikiem wilgotności.
I ten, mimo, że większy sprawia wrażenie cichszego. Jeśli zależy Ci na
cichej pracy to polecam odwiedziny w supermarkecie. W Castoramie na przykład
mieli zamontowane wszystkie i można było sobie włączać i sprawdzać.

Przemek

Problem ze ścianami
Jaka pralke ladowana od gory warto kupic?
okna drewniane a rolety kasetowe naokienne
Plafoniera zew. z czujnikiem ruchu
[wrocław] producent mebli kuchennych