węzły chłonne - badanie MR czy TK

1. Data: 2005-06-29 10:02:41

Temat: węzły chłonne - badanie MR czy TK
Od: " adek" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, mam zrobić badanie miednicy mniejszej (węzłów chłonnych) - poradżcie
czy lepiej takie badanie diagnostyczne wykonać rezonansem czy tomografem.
Zauważyłem że lekarze kierujący nie zawsze znają niuanse nowoczesnej
diagnostyki obrazowej.

2. Data: 2005-07-03 20:07:39

Temat: Re: węzły chłonne - badanie MR czy TK
Od: " adek" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

podtrzymuje temat, może będzie komentarz...

3. Data: 2005-07-03 20:10:46

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " adek" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
tomografem.
> Zauważyłem że lekarze kierujący nie zawsze znają niuanse nowoczesnej

skoro znasz te niuanse - kuieruj sie wiedza

pozdro
ape

Rzadka choroba immunologiczna
DokTop - jak u Was?...
czy aby na pewno sport to zdrowie?
węzły chłonne, zmęczenie,złe samopoczucie
Ośrodek Chirurgii Plastycznej Dr. M. Kuczyńskiego - Opinie.