wężyk od bojlera - podłączenie

1. Data: 2003-07-28 10:58:41

Temat: Re: wężyk od bojlera - podłączenie
Od: "Ivan" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Ściesiński" <w...@N...prv.pl>
napisał w wiadomości news:3f223fc2$1@news.vogel.pl...

> Ale fajnie, to mnie jednak pamięc nie myli :-) Bo jak przeczytałem
post
> Ivana to trochę zwątpiłem.

No to teraz ja zwątpiłem ;-)
Jakim cudem w takim razie kapie z tego zaworu?

PS. Nie wiem co jest w instrukcji, ale wiem jak to działa.

Zbychu (Ivan)
N...@p...onet.pl => odpisujac usun "co trzeba"

1. Data: 2003-07-28 12:56:20

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakim cudem w takim razie kapie z tego zaworu?

Tego to ja nie wiem od początku ;-)

> PS. Nie wiem co jest w instrukcji, ale wiem jak to działa.
Bo to jest praktyka. Nikt nie wie dlaczego ale to działa :-)

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-07-31 21:03:22

Od: "Natalia" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Ściesiński" <w...@N...prv.pl> napisał w
wiadomości news:3f24e5c9$1@news.vogel.pl...
> Zaczęłaś walkę o zmiany w instalacji "okołobojlerowej" ?

Nie, jeszcze nie.... Bo w sumie nie mam jasności, czy mam szukać tego innego
zaworu bezpieczeństwa, czyu raczej myśleć, jak podłączyć wężyk od bojlera do
odpływu pralki, żeby go woda z pralki nie zalewała.

Pozdrowienia
Natalia

Jaki odkurzacz?
materac termoelastyczny?