wiecej wlosow na glowie

From: "Dzanina" <d...@w...unitron.lublin.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: wiecej wlosow na glowie
Date: Wed, 17 Dec 2003 16:35:43 +0100

Hej
Niedawno moja fryzjerka stwierdzila, ze mam wiecej wlosow. I tak wlasciwie
nie wiem dlaczego (oczywiscie bardzo sie z tego ciesze), ale sa 2
rozwiazania tej zagadki. Uzywam szamponu Seboradin z czarna rzodkwia na
wzmocnienie wlosow a po drugie biore Silice oraz cynk i drozdze w tabletkach
(to raczej dziala na cere niz wlosy). Ostatnio bylo troche na grupie co
stosowac przy wypadaniu wlosow, mysle wiec ze jesli u mnie dziala na wlosy
ktoras z wymienionych rzeczy to powinno i u innych zadzialac.
Dzanina