wielka prosba o interpretacje wynikow tarczycy

1. Data: 2007-07-23 14:42:46

Temat: wielka prosba o interpretacje wynikow tarczycy
Od: "MadziaK" <M...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie:)
Nie wiem czy to hashimoto, do lekarza dopiero sie wybieram, ale czy ktos
bylby tak mily i zinterpretowal moje wyniki?
Krotko o mnie:)
3 miesiace temu urodzilam coreczke, w ciazy przytylam bardzo duzo, ale
generalnie zawsze borykam sie z waga.
2 lata temu USG wykazalo lekko powiekszona tarczyce, ale zlecono mi tylko
badania TSH i FT4, ktore byly w normie.
Od porodu strasznie bolą mnie stawy, kolana, ledwo co z podłogi wstaje.
Tłumaczyłam to tym, ze ciezka jestem, ze przy dziecku wiecej sie naschylam i
nadzwigam.
poszlam do dietetyczki, by mi te stawy pomogla odciazyc, ona dala
skierowanie
na przeciwciala tarczycowe i jeszcze raz na hormony.
oto co wyniklo:

p-ciala p/peroksydazie tarczycowej 186,2 U/ml (norma <34)
p-ciala p/tyreglobulinie 636,2 U/ml (norma <115)

TSH 0,012 mU/l (norma o,47-4,64)
FT4 34,8 pmol/l (norma 9,1-23,8)

bardzo bylabym wdzieczna za interpretacje, bo wiem ze cos nie gra a nie wiem
co.:(

Madziak