wiertarka Skill 6002?

1. Data: 2005-06-15 08:11:19

Temat: wiertarka Skill 6002?
Od: "Pawel Gil" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Przegladnalem archiwum ale niestety niewiele znalazlem na temat tej
wiertartki. Mam zamiar kupic wiertarke - odrzucilem super tanie oferty ale
nie potrzebuje tez nie "wiadomo co" Beda nia od czasu do czasu wiercil na
budowie. Slyszale m ze Skill to taki sobie Bosh (te same czesci?) i
prosilbym opinie na temat tej firmy a moze tej wiertarki. Kosztuje w Tesco
109 zloty (na necie tyle samo) Niestety ma 500 W tylko i nie jestem pewiem
czy to nie jest za malo ...

Pozdrawiam PG
P.S. na stronie producenta nie ma juz tego modelu jedynie 6235 ktory
kosztuje 40 zlotych wiecej

2. Data: 2005-06-16 22:08:11

Temat: Re: wiertarka Skill 6002?
Od: "Rex" <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

>Kosztuje w Tesco 109 zloty (na necie tyle samo)
To raczej niewielka kwota jeśli wiertarka ma być porządna (wcale "nie wiadomo
co"), że już nie wspomnę o miejscu zakupu....

>Niestety ma 500 W tylko i nie jestem pewiem czy to nie jest za malo ...
Jak na budowę to zabawka, no chyba, że do kilku okazjonalnych wierceń.

Pozdrawiam
Rex

Junkers a bateria z termostatem
AEG 84470 VI FAVORIT
Opłaty na rzecz Stoen-u i innej firmy W-wa
Lodówka inox - jak zlikwidować rysy?
siatka ogrodzeniowa