więzadło w kolanie

1. Data: 2003-08-14 09:57:45

Temat: więzadło w kolanie
Od: "ariatari" <a...@k...pkobp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Lekarz orzekł, że mam uszkodzone więzadło poboczne przyśrodkowe.
W związku z tym mam pytanie, za co to więzadło odpowiada? Jakie są
konsekwencje takiego uszkodzenia? Gdzie dokładnie znajduje się w kolanie to
więzadło?

2. Data: 2003-08-14 12:13:22

Temat: Re: więzadło w kolanie
Od: "Michal" <5...@i...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> W związku z tym mam pytanie, za co to więzadło odpowiada? Jakie są
> konsekwencje takiego uszkodzenia? Gdzie dokładnie znajduje się w kolanie

1) zrób porządną diagnozę - MRI albo artoroskopię diag.

U mnie dwóch lekarzy stwierdziło, że mam zerwane więzadła krzyżowe i
poboczne.
Po artoskopi okazało się ,ze tylko poboczne.
Mam to od 5 lat i jedyne ograniczenie to takie, że nie mogę grać w
siatkówkę,
koszykówkę itp -czyli tam gdzie mogą wystapic przeciążenia boczne.
Natomiast nie przeszkadza to w bieganiu- około 40 km/ tydzień.

Jak będe miał kasę to się naprawię.

3. Data: 2003-08-14 15:28:12

Od: "TomeK." <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal" <5...@i...neostrada.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> koszykówkę itp -czyli tam gdzie mogą wystapic przeciążenia boczne.
> Natomiast nie przeszkadza to w bieganiu- około 40 km/ tydzień.

a proszę Cie napisz mi dokładnie jakie miałeś objawy po urazie??
na jakiej podstawie ktoś Ci postawił taką diagnoze bo mam chyba podobną
sytuacje z kolanem ale lekarze wiadomo jacy są

pozdrawiam i dzieki

4. Data: 2003-08-14 16:40:29

Od: "ariatari" <a...@k...pkobp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na jakiej podstawie ktoś Ci postawił taką diagnoze bo mam chyba podobną
> sytuacje z kolanem ale lekarze wiadomo jacy są

a proszę bardzo :)
samochód mnie puknął w kolana i wylądowałem na ulicy.
W szpitalu badania (rentgen) i lekarz powykręcał mi nogę na wszystkie
strony. Bolało jak cholera. Orzekł uszkodzenie więzadeł, a może nawet
zerwanie.
Gips na 6 tyg.
Teraz już gips zdjęty, kolano lekko opuchniete i jak zginam to czuję takie
napięcie.

W sumie to nie widzałem się jeszcze z moim ortopedą. Ta diagnoza jest
wstępna.
Noga mogę ruszać na wszystkie strony.
We wtorek mam wizytę u lekarza, napiszę co powiedział.

5. Data: 2003-08-16 08:20:50

Od: "Paunow" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Też mam gipsik-co prawda tylko do końca sierpnia czyli w sumie będzie 4
tygodnie ale wiem co czujesz :)

Fenfluramine Hydrochloride
co kupic na krwawienie z dziasel???
Jaka grupa krwi