windy KONE

1. Data: 2003-07-22 16:36:26

Temat: windy KONE
Od: "sebiano" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Szukam grupowiczow, ktorzy posiadaja w budynkach windy finskiej firmy KONE.
Interesuja mnie koszty serwisu jak rowniez kto wykonuje ten serwis.
Nasza Wspolnota posiada 3 windy (po 5 kondygnacji kazda) koszty serwisu
producenta wynosza 330 euro/miesiecznie
Dla ciekawosci podaje, ze w okresie gwarancyjnym (36 miesiecy) KONE ma
wylacznosc na serwis, a po serwisie nikt nie chce podjac sie serwisowania,
poniewaz sa klopoty z czesciami - POWROT DO MONOPOLU.

Jesli ktos ma OTIS-a tez prosze o koszty serwisu
pozdrawiam

Sebastian

1. Data: 2003-07-23 06:59:17

Temat: Re: windy KONE
Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poniewaz sa klopoty z czesciami - POWROT DO MONOPOLU.
>
> Jesli ktos ma OTIS-a tez prosze o koszty serwisu

Witam,
jak widze, temat dotyczy wawy, w takim razie proponuje skontaktowac sie z firmo
winda http://www.winda.com.pl/
istnieja dosc dlugo na rynku i byc moze ze swoim doswiadczeniem cos ebda w
stanie poradzic.
Pozdrawiam
Lukasz

1. Data: 2003-07-23 09:27:30

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> niestety nie dotyczy w-wy
>
> Sebiano
to napisz jakiego miasta dotyczy.
moze ktos kto w nim mieszka bedzie mogl cos pomoc

Lukasz

1. Data: 2003-07-23 11:07:33

Od: "sebiano" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-07-23 16:26:52

Od: "sebiano" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to napisz jakiego miasta dotyczy.
> moze ktos kto w nim mieszka bedzie mogl cos pomoc

chodzi mi raczej o porownanie stawek

miasto to Katowice

Sebiano

Amica - czy warto?