winorośl

1. Data: 2003-06-27 22:15:13

Temat: winorośl
Od: "krzysiek" <k...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zauważyłem w tym roku że wyrosła mi winorośl na dziłace ja jej nie sadziłem
i nikt z mojej rodziny tez nie więc jest to sao sieja. A moje pytanie czy
będzie coś z niej, czy mogą by z niej dobre owoce i dużo. jeden pęd ma już
prawie metr a drugi nie całe pół metra i gron nie widać.

Pozdrawiam Krzysek

2. Data: 2003-06-28 21:07:58

Temat: Re: winorośl
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

krzysiek napisał(a) w wiadomości: ...
>Zauważyłem w tym roku że wyrosła mi winoro?l na dziłace ja jej nie sadziłem
[...]

Moze bedac na dzialce jadles winogrona? Jakas przypadkiem pozostawiona
pestka mogla skielkowac.
Mogly tez ptaki przyniesc od sasiadow (czasem z daleka).
W pierwszym przypadku, jesli jadles duze kupne winogrona, to roslina bedzie
raczej wrazliwa na mroz.
W drugim zas moze z tego wyrosnac duze, ladne pnacze, o smacznych (choc nie
koniecznie smacznych) owocach.
W obu przypadkach pozwol tej siewce rosnac i obserwuj, co z niej wyrosnie.
Co do winorosli, brak mi kompetencji, ale powyzsze wnioski wydaja sie
logiczne.

Pozdrawiam,
Bpjea

3. Data: 2003-06-29 00:17:07

Od: "Moon" <p...@r...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bpjea <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> wrote:

Co do winorosli, brak mi kompetencji, ale powyzsze wnioski
> wydaja sie logiczne.

No bo to jak z chorym. Albo umrze, albo przeżyje. Chyba logiczne, choć nie
jestem lekarzem:)

Moon

--
"one burbon,
one scotch,

4. Data: 2003-06-29 13:05:36

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co do winorosli, brak mi kompetencji, ale powyzsze wnioski
>
> No bo to jak z chorym. Albo umrze, albo przeżyje.
Chyba logiczne,

>choć nie jestem lekarzem:)

Ale leczysz swoją wiekową winorośl.
W jakim ona stanie?

Pozdrawia boletus

5. Data: 2003-06-29 21:49:14

Od: "Moon" <p...@r...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus <b...@o...pl> wrote:

> Ale leczysz swoją wiekową winorośl.
> W jakim ona stanie?

Grzyb atakuje ciągle ale wyraźnie stracił impet! Chyba jednak troszkę
miedzian pomógł. No i ostatnio było bardzo sucho. Oberwałem z 15
zagrzybionych liści, przeważnie to te, na samym dole, Sandofanu jeszcze nie
mam więc spryskałem mieszanką miedzian+bravo i zobaczymy znów za tydzień.
moon

6. Data: 2003-06-29 22:15:58

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moon" <p...@r...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
nie
> mam więc spryskałem mieszanką miedzian+bravo i zobaczymy znów za tydzień.

Dzięki za info.Czasem wspomnij o chorej.

Pozdrawia boletus

7. Data: 2003-06-30 10:25:06

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> będzie coś z niej, czy mogą by z niej dobre owoce i dużo. jeden pęd ma już
> prawie metr a drugi nie całe pół metra i gron nie widać.

Jak ja chodowałem z pestki to cosik wyrosło ale potem marniało i uschło.
Skoro Ci już takie duże urosło, to pielęgnuj i zobaczymy.
Dobrze na zimę okryć słomą.
Jacek

8. Data: 2003-07-01 21:41:03

Od: "Leszek" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miedzian, bravo itp. to nie są "lecznicze" środki tylko zapobiegające. jak
już doszło do infekcji to trzeba popryskać ridomilem - to środek
wyniszczający (chorobę) o działaniu układowym ( w całej roślinie) a potem
można pryskać powierzchniowo działającymi - brawo, dithane itd. nie radzę
używać miedzianu.
leszek

Feng-Shui w Ogrodzie
jak ukorzenić?