[winorośl] czy się da odróżnić łozy (pędy) ubiegłoroczne, które owoocowały, a które nie ??

1. Data: 2006-03-28 08:03:26

Temat: [winorośl] czy się da odróżnić łozy (pędy) ubiegłoroczne, które owoocowały, a które nie ??
Od: jasio p <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

pytanie jak w temacie

dopiero zaczynam przygodę z winoroślą
a mam na działce 3 stare krzewy, które przydałoby się
cięciem doporowadzić do "porządku"

pozdrawian
Jasio P

2. Data: 2006-03-28 10:17:13

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jasio p" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> witam
>
> pytanie jak w temacie

Nie da się. Ale jakie to ma znaczenie????

> dopiero zaczynam przygodę z winoroślą
> a mam na działce 3 stare krzewy, które przydałoby się
> cięciem doporowadzić do "porządku"

To tnij! Sekator i do dzieła!
Pozdrawiam ;-)
Janusz

3. Data: 2006-03-28 11:16:04

Od: "tomkar" <tomkar[wywal to]@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może mają zasuszoną szypułkę od grona.

W starych krzewach śmiało można wyciąć przynajmniej 60% łóz.

termin ważności kurzych odchodów?
Rudy iglak
Stelaż dla hortensji
Obolała ,ale szczęśliwa :-)