winorośla (ostrzeżenie)

1. Data: 2000-06-06 11:01:16

Temat: winorośla (ostrzeżenie)
Od: Janusz Czapski <j...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przed chwilš skończyłem rozmowę z Romanem Myśliwcem. Przy okazji
spytałem go o odmianę, którš niedawno kupił i posadził Konrad, a ktorej
nie ma w żadnej dostepnej mi literaturze.
Nazywa się to ROSYJSKI CONCORD ( lub Rosyjski Konkord).
Okazuje się - po za tym , że ma niezbyt atrakcyjne i niezbyt smaczne
owoce - że jest to odmiana z genetycznym defektem zapylania. NIE JEST
SAMOPYLNA i wymaga sztucznego zapylania.
Oczywiście cwaniaczki, które tym handlujš nikogo o tym nie informujš.
Lata będš przemijały, a z owoców nici. :-(
No.... chyba, że ktoś ma hobby zapylania. :-}}}}}}}}}}
Pozdrawiam
Janusz

2. Data: 2000-06-06 16:46:52

Temat: Re: winorośla (ostrzeżenie)
Od: "Konrad" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@l...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@l...pl...
> [...]
> Lata będš przemijały, a z owoców nici. :-(
> No.... chyba, że ktoś ma hobby zapylania. :-}}}}}}}}}}
Ha!
Dzieki za informacje. Przejrzalem kilka ksiazek i nic o tym nie bylo. W
centrach ogrodniczych (np. we Florpaku na Modlinskiej w Wawie) jest to
podstawowa polecana odmiana. Rzeczywiscie dziwic moze fakt, iz nic o niej
nie potrafia powiedziec...
Jeszcze raz dzieki...
Konrad

3. Data: 2000-06-07 10:08:57

Temat: Odp: winorośla (ostrzeżenie)
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Konrad <k...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8hjq5i$nil$...@s...icm.edu.pl...
> [...]
> centrach ogrodniczych (np. we Florpaku na Modlinskiej w Wawie) jest to
> podstawowa polecana odmiana. Rzeczywiscie dziwic moze fakt, iz nic o niej

To akurat nie dziwi. Dziwne by było, gdyby Ci powiedzieli, że musisz robić
za pszczołę - straciliby wtedy klietów, prawda?

Pozdrawiam, Basia.

Duzy, wapienny kamien
co można jeszcze posadzić w ogródku
Pomysł potrzebny