wiosenny obiad...

1. Data: 2002-04-20 11:21:33

Temat: wiosenny obiad...
Od: <n...@m...ch> szukaj wiadomości tego autora

...zrobilam. Bo mi sie odechcialo jesc byle co. A zachcialo mi sie czegos
baaardzo dobrego i zdrowego, swiezego, wiosennego.
Wzielo mnie juz wczoraj po poludniu i korzystajac z drzemki popoludniowej
reszty rodziny wymknelam sie na zakupy w pojedynke. Wynikiem zakupow byla
kolacja pod postacia krewetek olbrzymow przesmazonych na oliwie z cebula
posiekana + imbir + curry i cos tam jeszcze, no pieprz i sol oczywiscie. Jak
juz sie zrobily z lekka rozowe dorzucilam mlode kartofle w polplasterkach i
przesmarzylam razem. Nastepnie podlalam woda i dusilam przez jakies pol
godzinki. Na koniec zaciagnelam smietanka. Do tego salata zielona z pomidorkiem
i rzodkiewkami (sos kupilam tez pyszny, z oleju slonecznikowego zimnotloczonego
z dodatkiem wielu rzeczy - kupny jest ale mniam mniam).
Dzis na obiad postanowilam pojsc za ciosem i wykorzystac reszte ziemniakow.
Zagotowalam je przez parenascie minut w koszulkach w garnku pod cisnieniem a
jak juz byly miekkie to je wyciagnelam z wrzatka i nafaszerowalam serkiem
bialym ze szczypiorkiem, lososiem wedzonym i sokiem z cytryny, wszystko ladnie
przyprawione. Gotowe ziemniaczki z farszem owinelam w cieniutkie plasterki
boczku i wsadzilam do piekarnika na pare minut, az boczek zaczal skwierczec.
Podalam z salata zielona i duza iloscia ogorka i rzodkiewki + sosik. Do tego
kieliszek wina czerwonego... Ale bylo dobre:))))

Kalina

1. Data: 2002-04-20 13:26:30

Temat: Re: wiosenny obiad...
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@m...ch> napisał w wiadomości
> ...zrobilam. Bo mi sie odechcialo jesc byle co. A zachcialo mi sie czegos
> baaardzo dobrego i zdrowego, swiezego, wiosennego.
ciach

> Kalina

a jaki to sos????

Mechcia

1. Data: 2002-04-20 15:03:02

Od: <n...@m...ch> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <n...@m...ch> napisał w wiadomości
> ciach

> a jaki to sos????

"manor bio" (w Szwajcarii:(((()

Kalina
p.s. poniewaz zaczal na serio padac snieg przerzucilam sie z wiosennego menu na
cieple jablka pod kruszonka i sos bolonski...

> Mechcia

Norweskich potraw szukam
kilka przepisów Tan-Vietu
OT