wiosna

1. Data: 2000-03-22 11:49:24

Temat: wiosna
Od: Andrzej Paplinski <p...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc
przez skore wiosny jeszcze nie czuje, a wy?
zima lagodnie potraktowala moje "bonsai" osloniete kartonami na
balkonie. Niezidentyfikowana wisienka z Kazachstanu wypuszcza juz
paczki. Modrzew tez sie chyba szybko zdecyduje. Pozostale dalej mysla.
Bugenwilia przeniesiona na zime do biura juz zaczyna kwitnac.
malutkie amarylisy wyhodowane z nasion sa juz przepikowane do torfowych
"doniczek". jest ich naprawde sporo. Czy sa chetni z Warszawy i okolic?
zdechnieta alokazja, ktora za wasza rada przytrzymalem w doniczce,
wypuszcza juz kolejne pedy lisciowe.
Dzieki za dobre rady!

pozdrawiam
Andrzej